به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ یکی از اولویتهای حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه در سال ۱۳۹۷، ارتقاء نظام پایش و ارزشیابی خدمات بهداشتی می باشد. بر همین اساس در آخرین روزهای سال ۹۶ و با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمت و افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان، نظام پایش ارائه خدمات با اتصال به سامانه پیامکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سنجش میزان رضایتمندی مراجعین به مراکز خدمات جامع سلامت تحت حوزه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران را آغاز نمود.
در این نظرسنجی که تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ادامه داشت از مجموع ۳۳۸ هزار نظرسنجی انجام شده، معاونت بهداشتی دانشگاه موفق به کسب رضایتمندی ۹۳/۳۹درصدی در زمینه کیفیت ارائه خدمات شد.