menu
search
  • folder_open
    visibility311
    link


    با حضور مشاور رئیس و سرپرست مرکز حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی :
    هفدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تشکیل شد
    هفدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با حضور دکتر ضیایی وسایر اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان در اتاق شورا سازمان مرکزی واحد مشهد برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر محمدصادق ضیائی در این جلسه با بیان اینکه با تصویب بودجه سال ۹۷ کار سختی در حوزه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی پیش رو  داریم،افزود: به لطف خدا و هدایت و راهنمایی های داعیانه دکتر ولایتی و دکتر رهبر سعی در حل بسیاری از معظلات و برداشتن موانع سر راه داریم  که این  امر در  اقدامات صورت گرفته مشهود است.
    وی تصویب بودجه سال ۹۷ دانشگاه را یکی از مهمترین این اقدامات دانست و تاکید کرد : در راستای تحقق رسالت عظیم دانشگاه، می توانیم  با هدایت همه برنامه ها، اهداف و فعالیت ها در چهارچوب هدفمند و منسجم  گام برداریم .
    دکتر ضیایی به تشکیل جلسه ریاست دانشگاه با هر یک از معاونت ها و دریافت برنامه های عملیاتی سال ۹۷ از سوی آنها  ،  اشاره کرد و خبر داد : تفاهم نامه هایی بین هر یک از معاونت های دانشگاه  و ۳۳  استان در ۲۶ اردیبهشت ماه  به امضا خواهد رسید که به  عنوان سند پیش رو مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
    مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریت هر چه نیازها، امکانات و تدابیر استراتژی بر هم منطبق تر باشند، بهتر می توانیم از کمترین امکانات بیشترین استفاده را ببریم، افزود: بهره وری با  اصلاح هرم هیات علمی و نیروی انسانی در دستور کار است و در راستای حفظ منافع و منابع دانشگاه و جلوگیری از هدررفت آن تلاش می شود.
    در ادامه دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و واحد مشهد ضمن خیر  مقدم  گفت : پیامبر(ص) می فرماید من از فقر امتم نگران نیستم بلکه نگران بی تدبیری آنها هستم چرا که فقر با کار، اندیشه و تدبیر درست از بین می رود اما بی تدبیری فقر همیشگی است.
    وی با اشاره به بد عهدی در برجام خاطر نشان کرد: این موضوع وظیفه ما را به عنوان یک فرد مسلمان ایرانی دانشگاهی سخت می کند چرا که باید آرامش را در محیط دانشگاه نهادینه کنیم و نگذاریم تنش های بیرون به داخل دانشگاه راه یابد و در راستای اهداف عالیه دانشگاه بیش از پیش گام برداریم.
    در هفدهمین جلسه هیات امنای استان خراسان رضوی که با حضور دکتر محمدصادق ضیایی نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان خراسان رضوی، دکتر سیدرضا موسوی نیا مدیرکل امور هیات امنا، شوراها و هماهنگی استان ها ، دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد الاسلامی خراسان رضوی و واحد مشهد و۸ تن از اعضای هیات امنای استان برگزار شد، تبدیل به احسن کردن املاک و مباحث شهریه دانشجویی و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • برچسب ها