باسمه تعالی
آگهی فراخوان مناقصه عمومی خدمات (دانشکده های نفت و گاز گچساران و صنعت و معدن چرام)دانشگاه یاسوج
دانشگاه یاسوج به استناد آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه و موسسات آموزش عالی
و پژوهشی کشور در نظر دارد امور مربوط به امور خدماتی را به صورت حجمی از طریق مناقصه عمومی به شرکت های خدماتی واجد صلاحیت که مورد تایید ادارهکل کار و امور اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و دارای ظرفیت های مناسب جهت واگذاری کار باشند واگذار نماید. لذا از کلیه شرکتهای خدماتی واجد شرایط دعوت می شود ضمن واریز مبلغ ۵۰۰۰۰۰(پانصد هزار) ریال به حساب شماه ۷۸۷۵۹۴۰۲۶۴ بنام درآمد اختصاصی نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ ۲۲ / ۲ /۹۷ لغایت پایان وقت اداری روزشنبه مورخه ۲۹ / ۲ / ۹۷
در تایم اداری از ساعت ۸لغایت ۱۴.۳۰ به آدرس یاسوج سازمان مرکزی دانشگاه ،خیابان ارتش روبروی گلستان ۱۲ دفتر امور قراردادهای دانشگاه مراجعه و اسناد و مدارک مربوط را دریافت و سپس پاکات و پیشنهاد قیمت و سایر مدارک و مستندات قانونی ذیربط را در پاکت در بسته و لاک و مهر شده با رعایت موارد ذیل تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۲/ ۳ / ۹۷ تحویل و رسید دریافت نمایند.
۱- تاریخ بازگشایی پاکات ساعت ۱۰ روز شنبه مورخ ۵ / ۳ / ۹۷ در دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه می باشد. نمایندگان قانونی شرکتها با ارایه معرفی نامه معتبر می توانند حضور داشته باشند.
۲- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.
۳- به مدارک شرکتهایی که فاقد مجوز و صلاحیت کار از سازمانهای ذیربط فوق الذکر باشند یا مدارک آنها ناقص و یا مخدوش و مشروط باشد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴- شرکت هایی می توانند در مناقصه شرکت و پیشنهاد قیمت دهند که دارای توان مالی جهت پرداخت حداقل دو ماه حقوق و مزایای کارگران خود را داشته باشند و مستندی از گردش عملیات مالی شرکت ها در یکسال گذشته که نشان دهنده توان پرداخت شرکت می باشد را به ضمیمه اسناد و مدارک ارایه نمایند.
۵-شرکت کنندگان مکلفند مبلغ ۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال(ششصد میلیون )ریال ضمانت نامه بانکی معتبر به عنوان تضمین شرکت در مناقصه در پاکت الف ارایه نمایند.
۶- هر گاه مشخص گردد که در پیشنهاد قیمت تبانی انجام گرفته باشد، تبانی کنندگان از مناقصه حذف خواهند شد.
۷- لازم است کلیه شرکت کنندگان واجد شرایط گزارش مستندی از سوابق کار قبلی خود را به ضمیمه اسناد و مدارک ارایه نمایند.
۸- فراخوان مناقصه همزمان در سایت دانشگاه به آدرس
www.yu.ac.ir
نیز قابل دسترسی می باشد.
۹- مبلغ پایه دانشگاه به طور تقریبی جهت امور یاد شده به مدت یکسال شمسی از تاریخ۱/۱/۱۳۹۷لغایت ۲۹/۱۲/۱۳۹۷ به مبلغ ۶/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( شش میلیارد و سیصد میلیون) ریال می باشد.
۱۰- هزینه چاپ و درج آگهی های مربوط به عهده برنده مناقصه می باشد
.
۱۱- متقاضیان بایستی پیشنهادهای خود را در۳ پاکت دربسته و لاک مهر شده به شرح ذیل تحویل دانشگاه نمایند.( لازم است هر سه پاکت در یک پاکت در بسته و لاک مهر شده ارایه گردد).
پاکت الف: حاوی ضمانت نامه بانکی
پاکت ب: حاوی اسناد قبول و پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه و مستندات ممهور به مهر مناقصه گر. و مستندات موید توانمندیهای کاری و تخصصی مناقصه گر و سوابق مربوط
پاکت ج: حاوی قیمت پیشنهادی با حروف و عدد به ریال بدون خط خوردگی
با مهر و امضاء قانونی مدیرعامل شرکت
دانشگاه یاسوج