وی افزود: همچنین از ابتدای امسال پیگیری و مکاتبه جهت آموزشی شدن بیمارستانهای ولیصر(عج) بروجن و سیدالشهدا لردگان، راه اندازی سامانه لاگ بوک الکترونیک در ۵ رشته جدید، تشکیل کارگروه بازنگری کوریکولوم جهت بازنگری منطقی و ساختارمند برنامه های درسی و برگزاری کارگاه های آموزشی تفسیر الکتروکاردیوگرام و آمادگی جهت آزمون های پیش کارورزی برای دانشجویان پزشکی انجام شده است.
دکتر حیدریان ادامه داد: در این مدت تعداد ۲۰ مورد کارگاه توانمندسازی المپیاد جهت داوطلبین آزمون المپیاد دانشجویی برگزار شد و دانشجویان موفق به کسب رتبه اول حیطه یاددهی و یادگیری در پنجمین جشنواره کشوری ایدههای نوآورانه دانشجویی و بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی شدند.
دکتر حیدریان به کسب رتبه برتر کارگاه های دانشجویی و پژوهشگر قابل تقدیردر بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: طراحی ساختارهای تدوین طرح دوره های نظری، عملی، بالینی و طرح درس ها در راستای ارتقاء آموزش و همسان سازی مستندات حیطه برنامه ریزی درسی، پیگیری جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری با پژوهشگاه رویان تهران و دریافت پیش نویس اولیه تفاهم نامه و برپایی غرفه کلان منطقه هفت در بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی از دیگر اقدامات صورت رگفته در سال جاری است.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: جذب، تبدیل وضعیت وتمدید قرارداد وتعهدات اعضاء هیئت علمی به تعداد۲۰ نفر، بازنگری آئین نامه های ارزشیابی اساتید و عضو هیات علمی نمونه، برگزاری تعداد ۲۴مورد کنفرانس وکارگاه با امتیاز آموزش مداوم، بازدید هیات بورد اپیدمیولوژی، اطفال، قلب و میکروب شناسی و آماده سازی کلینیک تخصصی آموزشی دندانپزشکی حضرت رسول (ص) هم در این مدت انجام شده است.