هماهنگی های لازم جهت همسان سازی سیاست ها، راهبردها و برنامه های آن مدیریت در چارچوب برنامه های وزارت متبوع ، اصلاح نظام اداری، توسعه و ترویج مفاهیم تحول در دانشگاه.
ایجاد بسترهای مناسب استقرار سیستم مدیریت کیفیت، استقرار نظام آراستگی محیط کار۵
s
و مشاوره به واحدهای تابعه دانشگاه درباره اصلاح، بهسازی و ارتقاء فرآیندها برای ارتقاء بهرهوری، کارایی و رضایت کارکنان، اربابرجوع و کاهش هزینهها.
مهندسی مجدد، تحلیل و طراحی سیستمها و روشهای انجام کار با هماهنگی و همکاری واحدهای مرتبط.
نظارت بر حسن اجرای ساختار و تشکیلات مصوب دانشگاه و انجام کلیه محاسبات و کنترل های لازم به منظور اجرای طرح طبقه بندی مشاغل.
تهیه پیشنهادهای بازنگری، ارتقاء و اصلاح ساختار، تشکیلات، شرح وظایف واحدها و پستهای سازمانی واحدهای تابعه دانشگاه.
نظارت بر ابلاغهای سطوح سرپرستی، مدیریتی و سایر کارکنان منطبق با تشکیلات مصوب دانشگاه.
تقویت استقرار نظام مدیریت عملکرد در سطح واحدهای تابعه دانشگاه.
نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی آموزش ضمن خدمت کارکنان و مدیران دانشگاه در راستای مهارت افزایی کارکنان.
برنامهریزی و استقرار بهینه نظام پیشنهادات جهت بهرهبرداری از نظرات کارکنان و ارباب رجوع در بهبود ارائه خدمات.
استقرار و توسعه نظام جامع مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و ثبت تجارب در سطح دانشگاه.
همکاری برای تهیه، تدوین و اصلاح دستورالعمل های اداری مرتبط با استفاده از مستندات بالادستی.
استقرار نظام بانک اطلاعاتی مدیران و کمک به طراحی و اجرای نظام جانشین پروری در سطح کل دانشگاه.
به کارگیری فناوری اطلاعات و روش های به روز آن در ایجاد، به کارگیری و تبادل اطلاعات الکترونیک در راستای مدیریت تحول، رشد و بالندگی سازمانی.