به گزارش پایگاه خبری وب دا، ویدا طیبی با اعلام این خبر گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران برای چهاردهمین دوره آزمون کارشناسی به پزشکی از روز شنبه ۶ دی ماه لغایت ۶ بهمن ماه سال جاری از تمامی داوطلبین این آزمون، اقدام به ثبت نام می کند.
وی درخصوص شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی بیان کرد: داوطلبان می بایست فارغ التحصیل مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته یکی از رشته های گروه های آزمایشی علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی باشند و حداکثر سن قابل پذیرش در زمان ثبت نام آزمون ۲۵ سال تمام است که مدت زمان سربازی و طرح نیروی انسانی به حداکثر سن اضافه می شود.
طیبی خاطرنشان کرد: داوطلبینی که مشغول گذراندن طرح نیروی انسانی هستند پس از قبولی در این آزمون ملزم به ترخیص از طرح هستند.
وی با اشاره به این که معدل کل دیپلم ۱۸ و بالاتر و معدل مقطع کارشناسی ۱۶ و بالاتر باید باشد، افزود: دانشجویان مشمول آیین نامه استعدادهای درخشان در رشته های مورد پذیرش و برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی از شرط معدل معاف هستند.
طیبی بیان داشت: در صورت درخواست داوطلبان شرکت کننده در این آزمون، مراتب فارغ التحصیلی آنان با قید معدل کل بصورت محرمانه به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران اعلام خواهد شد.
وی درخصوص نحوه ثبت نام این آزمون گفت: برای ثبت نام ابتدا به سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir مراجعه و بر روی "اطلاعیه چهاردهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰" کلیک کرده و فرم ثبت نام خود را تکمیل کنید.