دانشگاه خلیج فارس در نظر دارد اموال اسقاطی ذیل را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. لذا از کلیه متقاضیان که شرایط مزایده را قبول دارند، دعوت به عمل می آید، حداکثرتا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 1397/01/28 براساس شرایط مزایده، قیمت پیشنهادی خود را مطابق فرم شماره 1 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه ارائه نمایند.
موضوع مزایده:
ملزومات اداری اسقاطی، ضایعات آهن، چدن و آلومینیوم
شرایط مزایده:
1-شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار برای دانشگاه نمیکند و دانشگاه مجاز است در چارچوب ضوابط مقرر و با عنایت به صرفه و صلاح دانشگاه هر یک از پیشنهادات را قبول یا رد کند.
2- سپرده شرکت در مزایده به مبلغ
پنجاه میلیون ریال
به صورت واریز وجه نقد به حساب سپرده جاری دانشگاه به شماره 2642068019 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه خواهد بود.
3
- کلیه پیشنهادات(ارائه قیمت) روز
چهار شنبه
مورخ
29/01/1397
بازگشایی میگردد.
4
- تأکید میگردد ارائه مبلغ سپرده شرکت در مزایده برای کلیه متقاضیان الزامی می باشد و به پیشنهادات فاقد سپرده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
5
- نفر اول مزایده در صورت انصراف ، مبلغ سپرده وی توسط دانشگاه ضبط و نفر دوم مزایده به عنوان برنده انتخاب میگردد.
6
- الزامی است کلیه متقاضیان پس از رویت کامل اموال مورد مزایده، قیمت پیشنهادی خود را در
فرم شماره 1 (
پیشنهاد قیمت
)
درج و پس از امضاء به دبیرخانه مرکزی دانشگاه تحویل دهند.
7
- متقاضیان پیشنهاد خود را در دو پاکت
الف
و
ب
به صورت جداگانه که پاکت (الف) مربوط به (اصل فیش بانکی) سپرده شرکت در مزایده و پاکت (ب) مربوط به قیمت پیشنهادی میباشد، در پاکت بسته و لاک و مهر شده در تاریخ مقرر تحویل دبیرخانه مرکزی نمایند.
8- شرکت کنندگان، مطابق موضوع مزایده باید صرفاً یک قیمت پیشنهاد دهند.
9
- به پیشنهادات مخدوش و دارای خط خوردگی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
10
- به پیشنهاداتی که بعد ازتاریخ مقرر تحویل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
11- محل اموال موضوع مزایده دانشکده کشاورزی و منایع طبیعی دشتستان و صرفاً در ساعات اداری امکان بازدید وجود دارد.
*در صورت هرگونه سوال یا ابهام با آقای جعفری- مدیر امور حقوقی و قراردادها به شماره 07731222027 و با آقای ملایی
–
مدیر امور اداری و پشتیبانی به شماره 07731222032 تماس حاصل فرمائید.