جلسه اتاق فکر با بررسی موضوع تعالی سازمانی و ارتقای فرهنگ سازمانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: جلسه اتاق فکر با موضوع بررسی تعالی سازمانی و ارتقای فرهنگ سازمانی با حضور دکتر حق دوست مشاور رئیس دانشگاه در امور اتاق فکر ، مشاور اجرائی رئیس دانشگاه ، اعضای هیئت علمی و صاحبنظران مورخ ۳۰ آذرماه در سالن شورابرگزار گردید.
در این جلسه دکتر حق دوست بر اهمیت فرهنگ سازمانی و ارتقای آن در دانشگاه تاکید نمود و بیان کرد: جهت تعالی سازمان و ارتقای فرهنگ آن سازمان بایستی در بین کارکنان اعتمادسازی صورت گیرد و سرمایه اجتماعی در بین افراد افزایش یابد و با استقرار مدیریت مشارکتی ، احترام متقابل بین مدیران و کارکنان ، همبستگی و تعلق خاطر در افراد ایجاد می شود که این مساله منجر به اصلاح فرهنگ می گردد.
در ادامه دکتر ناصربخت رئیس مرکز تحقیقات سلامت روان و همکار اتاق فکر دانشگاه، در خصوص فرهنگ سازمانی، نقش فرهنگ سازمانی ، مولفه های فرهنگ سازمانی و عوامل موثر در تغییر فرهنگ سازمانی توضیح داد.
در نهایت فرم هایی در اختیار افراد حاضر در جلسه قرار گرفته شد و از آنها خواسته شد از منظر خود به سه چالش عمده در فرهنگ سازمانی بین دانشجویان و کارکنان و اعضای هیئت علمی و مدیران اشاره نمایند و راهکارهای پیشنهادی خود در جهت ارتقای فرهنگ و فضای سازمانی تحت سه موضوع اصلی اعتماد سازی، همبستگی و تعلق خاطر و اصلاح مدیریت یاداشت نمایند.