به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، دکتر محمد علی طاهر رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در اهتمام به مقوله صیانت از حقوق دانشجویان، شفاف سازی و تکریم ارباب رجوع و در پاسخ به انتظارات دانشجویان دانشگاه، سامانههای پیامکی راه اندازی شده است، این سامانه دریچه ارتباطی تک تک دانشجویانمان برای طرح شکایات، درخواستها، گزارشها، انتقادها و پیشنهادها با بنده و مدیران دانشگاه شهید باهنر کرمان است، اما برخی از مسائلی که توسط دانشجویان مطرح میشود، سلیقه تعدادی از دانشجویان است و فراگیر نیست، در نتیجه نمیتوان به آنها رسیدگی کرد.

وی افزود: سوابق، نشاندهنده موفقیت نسبی این سامانه است به طوریکه در مدت زمان کوتاهی توانسته است بخش کثیری از درخواستها را پاسخ داده و رضایت دانشجویان را فراهم نماید.
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان، انتظار داریم با همدلی و همکاری خود این دانشگاه را در خدمترسانی با کیفیت و سریع یاری نمایید.
همچنین در این نشست، دانشجویان مسائل و مشکلات رفاهی، آموزشی، فرهنگی و... خود را ارائه کردند و
مسئولان ضمن شنیدن صحبتهای دانشجویان، به بررسی مشکلات پرداخته و قول رسیدگی به برخی از این مسائل را دادند که از جمله آن میتوان به مفروش کردن تماشاخانه خوابگاه بلوک ۶ و خریداری سیستم صوت برای نمازخانه اشاره کرد.
