به اطلاع کلیه همکاران محترم مشمول طرح ارزیابی عملکرد سالانه میرساند با مراجعه به سامانه بالندگی، به آدرس (۱۰.۹.۲۹.۹۰) نسبت به انجام مراحل ارزیابی اقدام نمایند.
اقدامات لازم جهت انجام این مرحله عبارتند از:
۱- تکمیل و بارگذاری فرم تفاهمنامه (فرم پیوست)
۲- تعریف شاخصهای اختصاصی (مطابق فایل راهنمای پیوست)
۳- خودارزیابی شاخصهای عمومی و اختصاصی و بارگذاری مدارک و مستندات (مطابق فایل راهنمای پیوست)
بر این اساس، توجه همکاران محترم را به موارد ذیل جلب می نماید:
۱) ارزیابی عملکرد سالانه دارای دو بخش شاخصهای عمومی(۷۰ امتیاز) و شاخصهای اختصاصی (۳۰ امتیاز) اختصاصی میباشد.
۲) هر یک از کارکنان میبایست ابتدا فرم تفاهمنامه که در ابتدای دوره به تایید مسئول مافوق رسیده است را بارگذاری نمایند (بدین منظور بر اساس پست سازمانی و شرح وظایف، تکالیفی که مسئول مافوق در طول یک سال برای فرد ارزیابی شونده مشخص نموده است را در سقف ۳۰ امتیاز و حداقل (۵) و حداکثر (۱۰) فعالیت مهم را در فرم مربوطه قید نمایند. قابل توجه اینکه فرم تفاهمنامه حتما باید به امضاء مسئول بلافصل رسیده و سپس بارگذاری گردد. در صورت بارگذاری فرم تفاهمنامه بدون تایید و امضاء مسئول مافوق امتیازی به این بخش تعلق نخواهد گرفت. چنانچه تاکنون نسبت به انجام این مهم اقدامی صورت نگرفته است اقدام گردد)
۳) در مرحله دوم، هر یک از کارکنان بایستی به تعریف شاخصهای اختصاصی بر اساس مفاد فرم تفاهم نامه شده اقدام نماید. شاخصهای تعریف شده حتما باید بر اساس فرم تفاهمنامه باشد. (در صورت عدم تطبیق شاخصهای اختصاصی تعریف شده با مفاد فرم تقاهمنامه، به شاخص مورد نظر امتیازی تعلق نخواهد گرفت).
۴) پس از انجام دو مرحله فوق کاربران میبایست نسبت به خود ارزیابی شاخصهای عمومی و اختصاصی و بارگذاری مستندات و مدارک لازم اقدام نماید: محورهای نیازمند بارگذاری مستندات در شاخص های عمومی عبارتند از:
- محور نظم و انضباط
- دریافت لوح تقدیر و تشویقات
- دورههای بالندگی حرفهای ( لازم به ذکر است دورههای بالندگی گذرانده توسط افراد که در سامانه جامع بالندگی به ثبت رسیده است بصورت سیستمی بارگذاری و امتیاز آن محاسبه شده است لذا نیاز به بارگذاری دورههای بالندگی "صرفا در شاخصهای اول و دوم این محور"، وجود نخواهد داشت« تصویر پیوست»)
- شاخصهای اختصاصی نیاز به بارگذاری مستندات ندارند
مدت زمان انجام مراحل فوق (۱۷) روز از مورخ ۱۴/۰۷/۹۸ الی ۰۱/۰۸/۹۷ بوده و این مهلت تمدید نخواهد شد. شایسته است مسئولان محترم استان، پردیسها و واحدهای دانشگاهی تابعه، با توجه به اینکه بعضی از نیروهای شاغل در دانشگاه به اتوماسیون اداری دسترسی ندارند (مانند ماموران آموزشی، اساتید با پست های مدرسی و دبیری، نیروهای خدمات ، نگهبانی و ...) ، نسبت به اطلاع رسانی دقیق و بههنگام به ایشان، اقدام شایسته صورت پذیرد. همکاران محترم ضمن مطالعه دقیق فایل راهنمای ارسالی، با توجه به حجم ترافیک سامانه از موکول نمودن انجام این فرایند به روزهای پایانی خودداری نمایند.