ششمین کمیته پشتیبانی ،تجهیزات و نوسازی با حضور مدیریت شبکه بهداشت ودرمان ، اعضای کمیته دردفترمدیریت مرکز بهداشت آق قلا برگزار گردید.
درابتدا بررسی مصوبات جلسه قبلی،بررسی تانکرآب خانه بهداشت انقلاب، سرویس وجابجایی اسپیلت ها، معدوم کردن فرمهای مرکز دوگونچی، آموزش نحوه استفاده از سونی کید در جلسات بازآموزی ،پیگیری خرابی های خانه های بهداشت( پیراواش علیا و مرکز پیراواش) واعلام گزارش به مدیریت- پیگیری وای فای جهت مرکز آق قلا یک،پیگیری مجوز تعمیرات سیل- ازموارد طرح شده دراین کمیته بود
.

