دکتر احمدی : در جلسه آموزش تبیین و اهمیت جایگاه روابط عمومی ، ارتباطات را به عنوان مهمترین منبع قدرت در دنیای امروز معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : جلسه آموزش تبیین و اهمیت جایگاه روابط عمومی و تقدیر از روابط عمومی های برتر ، با حضور دکتر کوهپایه زاده رییس دانشگاه ، اعضای هیئت رییسه ، روسای مراکز تابعه ، مدیران و کارشناسان مورخ ۸ مردادماه در مرکز همایش های رازی برگزار شد.
در ابتدا مشاور رییس دانشگاه و مدیر روابط عمومی ضمن معرفی دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان نمود: این دانشگاه قدمت دیرینه دارد ، دانشمندان بی نظیری را به جامعه تقدیم کرده و خدمات درمانی و بهداشتی با کیفیتی را به محروم ترین مناطق تهران ارائه داده است.
دکتر احمدی افزود: لذا انعکاس اخبار مربوط به خدمات و وقایع دانشگاه علوم پزشکی ایران توسط مسئولین روابط عمومی مراکز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
ایشان با تاکید بر بحث برند سازی نام دانشگاه تصریح کرد: ارتباطات ، یک موضوع اساسی و مهمترین منبع قدرت در دنیای امروز است، همچنین می توان گفت ارتباطات تمام زندگی ما را شامل می شود و کیفیت زندگی منوط به کیفیت ارتباطات است.
وی افزود: روابط عمومی یک ابزار و روش مهم برای افزایش اعتبار خدمات و محصولات هر سازمان به شمار می رود ، در واقع روابط عمومی یک فعالیت مهم و یک نبرد رو به بالا است که نیازمند حمایت می باشد.
دکتر احمدی خاطر نشان کرد: یادگیری به معنای تغییر رفتار است لذا باید به دنبال کسب مهارت یادگیری بود ، دقت و سرعت ازمعیارهای اصلی مهارت است.
اطلاع رسانی موثر، مشارکت جمعی ، مهارت های ارتباطی، اصول حاکم بر ارتباطات ، ارتباط موثر و تلاش در جهت برند سازی نام دانشگاه از اهم موضوعاتی بود که ایشان بر آن تاکید نمود.
در ادامه استاد قلندری ، مدرس این دوره ، در خصوص تببین و جایگاه روابط عمومی سخنرانی کرد.
وی پایه و اساس روابط عمومی را ارتباطات دانست و ارتباطات را انتقال پیام و مفاهیم از شخصی به شخصی دیگر مشروط به اینکه مشابهت معنایی در ذهن گیرنده شکل گیرد ، معرفی کرد.
در پایان از روابط عمومی های برتر سال ۹۷که توانستند بر اساس شاخص های ارزیابی بالاترین امتیاز را کسب نمایند، تقدیر شد.
عکس : پور رسول