
دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین مرحله دوچرخه سواری لیگ برتر کشور (جام رمضان) نایب قهرمان شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سومین شب از مرحله نخست لیگ برتر دوچرخه سواری آقایان (جام رمضان) در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور یازده تیم از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های کایرین، تیم اسپرسنت، ۲۰۰ متر، ۴ کیلومتر تیمی، ۴ کیلومتر انفرادی، دورامتیازی، اومنیوم، اسکرچ، مدیسن برگزار شد که دوچرخه سواران دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله خوش درخشیدند.
نتایج این مرحله به شرح زیر است:
مرحله ۲۰۰ متر: احسان خادمی از دانشگاه آزاد مقام اول، نصر آبادی از سپاهان مقام دوم و رشنو ار رعد پدافند مقام سوم
مرحله کایرین: احسان خادمی از دانشگاه آزاد مقام اول،علی علی عسگری از دانشگاه آزاد مقام دوم و رضا رشنو از رعد پدافند هوایی مقام سوم
مرحله تیم اسپرینت: دانشگاه آزاد مقام اول، رعد پدافند هوایی مقام دوم و سپاهان مقام سوم
مرحله ۴ کیلومتری تیمی: سپاهان مقام اول، دانشگاه آزاد مقام دوم و پیشگامان مقام سوم
مرحله ۴۰۰۰ انفرادی: بهنام ارین از سپاهان اول، محمدرجبلو از دانشگاه آزاد اسلامی دوم و ناطقی از سپاهان سوم
مرحله مدیسن: سپاهان مقام اول، دانشگاه آزاد مقام دوم و پیشگامان مقام سوم
مرحله دور امتیازی: گنج خانلو از سپاهان مقام اول، ارین از سپاهان مقام دوم و حامد جنت از دانشگاه آزاد سوم
در مجموع این مرحله: تیم سپاهان اصفهان مقام اول، تیم دانشگاه آزاد اسلامی مقام دوم و تیم پدافند هوایی ارتش مقام سوم را کسب کردند.