نشست کار گروه استقرار میز خدمت به همت مدیریت تحول اداری دانشگاه و با حضور کارشناسان مربوطه بهبود کیفیت، مسئولان روابط عمومی بیمارستانها و دیگر کارشناسان مرتبط در سالن جلسات مرکز همایشهای دانشگاه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری وبدا در همدان، در این نشست بر نقش میز خدمت و تکریم ارباب رجوع برای رسیدگی به درخواستها و مطالبات آنان٬ شیوه های راهاندازی آن و جا نمایی میز خدمت تاکید شد.
وی با اشاره به روند تامین کارکنان برای استقرار در میز خدمت تعدادی از ویژگیهای کارکنان مربوطه و وظایف آنان را برشمرد و بر اهمیت افزایش رضایت مندی گیرندگان خدمت و افزایش و بهرهوری و کارایی سازمان تاکید کرد.
شایسته تقوی جدول تعیین مراحل گردش کار ارائه میز خدمت را توضیح داد و تاکید کرد که این جدول باید به صورت روزانه پر شود.
وی، ستونهای مربوط به جدول گزارش کارکنان میز خدمت را تشریح کرد و توضیحاتی در مورد قالب ابلاغ پاسخ خدمت یا تصمیمات به ارباب رجوع عنوان داشت.
وی
راهنمایی مراجعهکنندگان از نحوه دریافت خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور و ارائه خدمات مطلوب به مردم در بدو ورود، جلوگیری از اتلاف وقت آنها و ارائه مشاوره به مراجعان این مجموعه از نحوه دریافت خدمات را از مزایای راهاندازی میز خدمت برشمرد و افزود: کاهش سردرگمی مراجعان از دیگر مزایای این طرح است که در کوتاهترین زمان به درخواست انها پاسخ داده می شود.
تقوی هدف از راهاندازی میز خدمت اجرای سیاستها و برنامههای دولت در راستای تکریم اربابرجوع، تسریع در کارها و راهنمایی مراجعان بیان کرد و افزود: میز خدمت، پاسخگوی مراجعان به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی همدان است.
در این نشست همچنین بر همفکری کارشناسان حوزه های مختلف در خصوص میز خدمت و سیستم ارجاع بحث و تبادل نظر شد.