سرپرست مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه
از افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری وبدا در همدان، ایوب عبادی با بیان اینکه از ۱۷ مهر سال ۹۵ ابلاغ خود به عنوان سرپرست مجمع دریافت کرد اظهار کرد: در این مدت همواره برای بهبود کمیت و کیفیت غذا و افزایش رضایتمندی تلاش شده است.
وی به برخی اقدامات انجام شده در راستای بهبود زیرساختها، فضای فیزیکی، افزایش فضای سبز و کاشت گل و گیاه رعایت هر چه بیشتر اصول بهداشتی ازجمله تعویض صندلیها، ایجاد چربیگیری و بهبود وضع فاضلاب مجتمع و ... اشاره کرد.
سرپرست مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه
از ایجاد اتاق
VIP
برای مهمانان ویژه خبر داد و گفت: سالن بالای ۱۴۰نفری
VIP
دو منظوره در طبقه فوقانی رستوران در حال ساخت است و با این کار ظرفیت مجتمع به ۵۰۰ نفر میرسد.
وی با اشاره به اهمیت توجه به صرفهجویی و مدیریت منابع اظهار کرد: سیستم آبیاری قطرهای با هدف صرفهجویی در مصرف آب راهاندازی شد و با لایروبی چاه مجتمع روزانه ۴۰۰ هزار تومان صرفه جویی ریالی و ۸۰ درصد در مصرف آب مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه صرفهجویی شد.
عبادی رضایتمندی مشتریان را نتیجه بهبود کیفیت غذاخوری و مهمانسرا و برخورد مناسب عوامل اجرایی خواند و با اشاره به اینکه فرم نظرسنجی توسط مراجعین و همکاران تکمیل میشود گفت: با تغییر منوی غذا و بهبود کیفیت غذای رستوران رضایتمندی مراجعان و همکاران تامین شد.
وی به فعالیت ۲۵ نفر در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه اشاره کرد و گفت: کارکنان مهمانسرا به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مراجعهکنندگان هستند.
سرپرست مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه
با بیان اینکه اعضای هیات مدیره هر چهار ماه جلسه دارند که بعد از ماه رمضان نیز جلسهای به منظور بررسی پیشنهادها انجام میشود، خاطرنشان کرد که مسوولان دانشگاه به ویژه رییس دانشگاه همواره پشتیبان مجموعه مهمانسرای دانشگاه برای ارائه خدمات مطلوب به همکاران گرامی بودند و امید میرود برای بازسازی، به روزسازی مهمانسرا و خارج کردن وسایل مستعمل، در نظر گرفتن غذاهای
VIP
و تسریع در اقدامات عمرانی بیش از گذشته تلاش شود.
وی با تاکید بر لزوم تبلیغات درونسازمانی با همکاری روابط عمومی دانشگاه گفت: با وجود کیفیت بالای خدمات ارائه شده در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه تعرفه غذاها ۱۵ درصد از قیمتهای مصوب اصناف رستوران داران کمتر است.
عبادی خاطرنشان کرد که در سال ۹۶ تعداد ۱۰۴ هزار پرس غذا توزیع شد و ۴ هزار و ۲۵ نفر از مهمانسرای دانشگاه استفاده کردند.
وی از بازسازی باغ، بهبود فضای سبز و ایجاد آبنما و نصب وسایل بازی در داخل باغ دانشگاه خبر داد و گفت: برای مهمانان ورودی برای سالن و باغ دریافت نمیشود و آمادگی برای پذیرایی از مهمانان کارکنان دانشگاه تا شصد نفر در باغ و ۳۰۰ نفر در رستوران وجود دارد همچنین فضا برای حضور خانوادگی در باغ رستوران و در آلاچیقها ست بازی کودکان فراهم شده است.
سرپرست مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه
افزود: امکان افزایش فضا در مهانسرا هماکنون میسر نیست مگر اینکه در جای دیگری ساخت و سازهایی به این منظور انجام شود./م.ع
نوع غذا
|
قیمت غذا
|
چلو برگ
|
۲۰۰۰۰۰
|
چلو بختیاری
|
۲۰۰۰۰۰
|
چلو سلطانی
|
۲۱۵۰۰۰
|
چلو جوجه بدون استخوان
|
۱۴۵۰۰۰
|
زرشک پلو با مرغ
|
۱۲۰۰۰۰
|
چلو خورشت
|
۷۵۰۰۰
|
چلو کوبیده
|
۱۰۰۰۰۰
|
چلو ماهی
|
۱۱۵۰۰۰
|
باقالی پلو گوساله
|
۱۷۰۰۰۰
|
جوجه تک سیخ
|
۹۵۰۰۰
|
چلو کوبیده نگینی
|
۵۰۰۰۰
|
چلوکوبیده نگینی
|
۱۱۵۰۰۰
|
ماست موسیر
|
۶۰۰۰
|
آب معدنی
|
۱۰۰۰۰
|
زیتون پرورده
|
۲۰۰۰۰
|
نوشابه قوطی
|
۱۵۰۰۰
|
نوشابه و دوغ
|
۸۰۰۰
|
سالاد
|
۱۰۰۰۰
|
سوپ
|
۳۰۰۰۰
|
شماره تالار
|
۰۸۱۳۸۳۲۴۰۲۵
|
شماره تلفن رزرو
|
۰۸۱۳۸۳۲۴۰۲۵
|
آدرس رستوران و تالار مجتمع: خیابان میرزاده عشقی، روبروی مسجد امام رضا (ع)
آدرس باغ رستوران دانشگاه: اول جاده گنجنامه، جنب موزه دفاع مقدس
مشاهده اطلاعات تکمیلی مجتمع رفاهی دانشگاه