جلسه کمیته راهبردی بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با حضور اعضاء این کمیته در دفتر سرپرست بیمارستان برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج؛ در این جلسه سرپرست بیمارستان، رسالت و فلسفه وجودی بیمارستان ها را ارائه خدمات درمانی با بالاترین کیفیت و با مدیریت زمان و با حفظ کرامت انسانی مراجعین عنوان کرد.
دکتر سجاد حسن زاده تصریح کرد: رعایت اصول اخلاقی در تمامی مراحل درمان و بهبود کیفیت به طور مستمر لازم و ضروری است و کیفیت خدمات باید مطابق با شان مردم باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه خدماتی شامل خدمات درمانی، بهداشتی و رفاهی را باید ارتقاء دهیم، اظهار داشت: مساله آسانسور در بیمارستان یک ضرورت است که باید با کیفیت و استاندارد جهانی منطبق باشد.
دکتر حسن زاده اذعان داشت: نظارت باید به طور مستمر صورت پذیرد که حقی از بیت المال ضایع نشود و این مهم باید با همدلی، همفکری همکاران در واحدهای مختلف انجام شود.
وی گفت: باید سعی و تلاش شود که کسورات بیمه ای کاهش یابد و دقت شود که تجهیزات پزشکی بر اساس استاندارد و متناسب با نیازهای هر بخش تامین شده و اقلام مورد نیاز خریداری شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج عنوان کرد: مسئولین بخش ها در حفظ و نگهداری تجهیزات پزشکی توجه و دقت لازم را داشته باشند.
وی بیان داشت: در بخش های درمانی کادر درمانی متناسب با نیاز هر بخش تقسیم و انجام وظیفه نمایند و در تقسیم نیروها در بخش های مختلف دقت و توجه کافی صورت پذیرد.
وی با اشاره به وضعیت سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان افزود: سیستم گرمایشی و سرمایشی با تامین اعتبار لازم بازسازی و تعمیر شود.
دکتر حسن زاده در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز مردم استان و ظرفیت بخش جراحی قلب برنامه ریزی لازم جهت فعال شدن این بخش باید صورت پذیرد.
به گزارش وب دا؛ در پایان این جلسه، اعضاء کمیته به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.۵