مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان فعالیت در روابط عمومی را نیازمند کارگروهی و برخواسته از دل افراد دانست که عملکرد آن در تقویت پیوندها اثر بسزایی دارد.
به گزارش پایگاه خبری وبدا در همدان، جعفر شاهرخی با تبریک هفته روابط عمومی
به سوابق مدیریت بیمارستانی خود اشاره کرد و گفت: کار کردن در حوزه روابط عمومی دشواریهای خاص خود را دارد و بسیار پراسترس است
.
وی با بیان اینکه تک تک همکاران ستادی روابط عمومی دانشگاه در کار عالی هستند، گفت: حوزه روابط عمومی پیچیده بوده و به لحاظ رسالت کاری جایگاه رفیعی دارد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه
یادآور شد که همکاران ستادی روابط عمومی دانشگاه سعی میکنند عملکرد واحدهای مختلف را به خوبی انعکاس دهند که امید میرود هماهنگیهای واحدهای تابعه دانشگاه با روابط عمومی ستاد، اطلاع رسانی مطلوبتر را فراهم کند.
وی با اشاره به نمونههایی از اقدامات
واحدهای روابط عمومی دانشگاه به ویژه در تعطیلات نوروزی گفت: ارسال ۲۱ هزار و ۸۶۰ پیامک در نوروز، نشر خبر در شبکه های اجتماعی ۸۴۰ مورد، اخبار تولیدی ۲۲۹ مورد، هماهنگی برای بازدید رسانهها از خدمات ارائه شده ۶۰ مورد،
گزارش مکتوب ۵۰ مورد، مصاحبه اختصاصی مدیران با رسانه ها ۱۵ مورد، حضور کارشناس در برنامههای تلویزیونی ۲۰ مورد، زیرنویس تلویزیونی ۳۰ مورد، اطلاعرسانی از طریق بروشور و پمفلت ۳ هزار مورد انجام شده است.
شاهرخی تبیین کرد: از جمله اقدامات مهمی که روابط عمومی های استان انجام میدهند برگزاری کارگاههای آموزشی متعددی است که در طی سال اجرایی می شوند و سایت واحدهای مختلف بروز است
.
وی همچنین اطلاعرسانی در خصوص راهاندازی کانال اطلاع رسانی دانشگاه در شبکه اجتماعی سروش را خواستار شد.
شاهرخی همچنین پیشنهاداتی در خصوص برگزاری
جلسه واحدهای تابعه روابط عمومی دانشگاه با مدیرکل حوزه روابط عمومی استانداری برای انعکاس بهتر اخبار، برگزاری نشست با روابط عمومیهای ادارات و سازمانهای مختلف استان و دیدار با امام جمعه مطرح کرد
که با موافقت ربانی مهر همراه شد
.