روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در چهارمین جشنواره تبلیغات و روابط عمومی ایران، تندیس ویژه بخش تبلیغات فرهنگ سالم و تبلیغات مرتبط با کرونا را دریافت کرد.
به گزارش وب دا؛ فعالیت های تبلیغاتی و آگاهی بخش مرتبط با کرونای دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور توسط هیئت داوران مورد بررسی قرار گرفت و تلاش های شایسته روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، حائز تندیس ویژه در این جشنواره شد.
جشنواره تبلیغات و روابط عمومی ایران بزرگ ترین رویداد رقابتی تبلیغات و روابط عمومی در ایران است که هرساله با حضور مهمانان خارجی و داخلی و روابط عمومی های همه دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی در تهران برگزار می شود. ماموریت این جشنواره، داوری در خصوص فعالیتهای تبلیغاتی کشور بر پایه استانداردهای علمی و استقلال کامل داوری و کمک به اعتلای کیفیت آنها و گرایش به سمت نوآوری و خلاقیت است و چشمانداز خود را در تبدیلشدن به یکی از جشنوارههای بینالمللی معتبر و معروف جهان میبیند.
سال گذشته نیز خانم سوتلانا استاوریوا؛ رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی های جهان سخنران و مهمان این جشنواره بود.
این جشنواره با هدف انتخاب و معرفی آثار برتر و انواع روشهای خلاق و ثمربخش، ایجاد رقابت سالم و معرفی الگوهای برتر در تولید مواد و اقلام تبلیغاتی، کمک به نوآوری و ارتقای اثربخشی تبلیغات، تقویت ایدههای خلاق در تبلیغات، آشنا سازی دست اندرکاران تبلیغات و روابط عمومیهای کشور با استانداردهای رایج برگزار گردید و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توانست در پنجمین دوره از این جشنواره، تندیس ویژه را کسب نماید.
به گزارش وب دا؛ حمید رضا صفایی؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از حمایت های هیئت رئیسه دانشگاه؛ به ویژه ریاست محترم دانشگاه و همچنین تلاش شبانه روزی همه دوستان و همکاران روابط عمومی در واحدهای مختلف دانشگاه و شبکه ها و بیمارستان ها قدردانی نموده و این افتخار کسب شده را به همه این عزیزان تبریک و شادباش عرض می نمایم.
گفتنی است؛ در مراسمی که روز یکشنبه ۵ مرداد ماه در تهران برگزار می گردد، تندیس ویژه جشنواره به مدیر روابط عمومی دانشگاه اهداء خواهد شد.