به گزارش پایگاه خبری وب دا، ویدا طیبی مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گفت: با عنایت به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم کاهش مراجعات حضوری تا حد امکان، فرآیند نقل و انتقالات جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به شرح ذیل اعلام می شود.
۱- دانشجو فرم خام (انتقال به – مهمان به) را از سایت دانشگاه (معاونت آموزشی- مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی) به آدرس زیر دریافت و تکمیل نماید
.
آدرس فرم درخواست انتقال دائم:
http://nkums.ac.ir/Category/3454
آدرس فرم درخواست انتقال موقت (مهمانی):
http://nkums.ac.ir/Category/3460
۲- دانشجو با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات به آدرسهای زیر نسبت به ثبت نام اینترنتی خود در سامانه اقدام نماید.
* جهت ثبت درخواست انتقال :
https://transmission.behdasht.gov.ir
** جهت ثبت درخواست مهمانی :
https://guest.behdasht.gov.ir
۳- بعد از تکمیل فرم نقل و انتقالات، متقاضی فرم و مستندات خود را (بدون امضای استاد مشاور و ...) در سامانه بارگذاری نماید.
نکته:
برای کارنامه درخواستی در سامانه نقل و انتقالات، دانشجو باید از مسیر سامانه سما وارد حساب کاربری خود شده و در قسمت گزارش،
کارنامه جدید
، را گرفته و در سامانه بارگذاری کند.
۴- متقاضی با مراجعه مداوم به سامانه و در صورت مشاهده پیام خاص مانند نقص مدارک، بایستی نسبت به رفع آن در زمان اعلام شده اقدام نماید، در صورت عدم مراجعه به سامانه جهت رفع نواقص و تکمیل مدارک، درخواست دانشجو ارجاع نمی گردد.
۵- پیگیری موافقت یا عدم موافقت با درخواست توسط متقاضی باید از طریق سامانه صورت گیرد.
۶- متقاضی موظف می باشد با مراجعه مداوم به سایت مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی اطلاعیه های بعدی این مدیریت را مطالعه نماید.
طیبی یادآور شد: دانشجویان از طریق سامانه نقل و انتقالات ثبت نام خود را بعمل آورده و پیگیریهای لازم را از طریق همان سامانه ها انجام دهند.