نام و نشانی دانشگاه گنبد کاووس: استان گلستان- شهرستان گنبد کاووس – خیابان شهید فلاحی- انتهای بلوار بصیرت – دانشگاه گنبد کاووس تلفکس 33260224-017
رشته یا زمینه تخصصی ارزیابی صلاحیت: تهیه، نصب و راه اندازی و نگهداری (امور پیمانکاری و بهرهبرداری) سالنهای آمفی تاتر
ارسال مدارک و سوابق کاری مورد نیاز به شرح می باشد:
-
نام مدیر عامل شرکت – کد اقتصادی – شناسه ملی – تاریخ، محل و شماره ثبت شرکت – تاریخ و کپی آگهی روزنامه رسمی بهمراه آخرین تغییرات – شماره تلفن و شماره نمابر
-
ارایه پنج قرارداد نمونه در زمینه تجهیز سالن های آمفی تاتر بالای ده میلیارد ریال
-
ارایه حداقل 8 مورد ضمانت نامه های بانکی مناقصه های قبلی
-
ارایه حداقل 8 مورد رضایت نامه یا تقدیر نامه از کارفرما های قبلی با ذکر نام کارفرما و تلفن برروی هر رضایت نامه
-
تصویر نامه های تحویل موقت و تحویل قطعی قراردادهای انجام شده
-
تصویر مفاصا حساب های کارهای انجام شده
-
ارایه اساسنامه مبنی بر اینکه از بدو تاسیس موضوع فعالیت در این زمینه ( موضوع مناقصه فعلی) بوده
-
ارایه کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده و مفاصا حساب مالیاتی عملکرد سال های گذشته ( حداقل سه سال)
-
ارایه کاتولوگ، رزومه و آدرس سایت شرکت
-
توان مالی شرکت ( پرینت حساب )
نحوه، تاریخ، مهلت و نشانی دریافت و تحویل اسناد ارزیابی صلاحیت: مناقصه گران محترم می توانند اسناد ارزیابی کیفی را با ارسال درخواست به شماره نمابر 33260224-017 و یا با مراجعه حضوری مهلت مراجعه و دریافت نمایند. دریافت اسناد ارزیابی صلاحیت از تاریخ درج فراخوان در روزنامه کثیرالانتشار و سایت دانشگاه گنبد کاووس روز سه شنبه مورخ 97/01/14 و ارسال حداکثر تا پایان وقت اداری- (ساعت 15) روز یکشنبه مورخ 97/01/27 میباشد که در پاکت دربسته مهر و موم به واحد حقوقی دانشگاه گنبد کاووس به نشانی فوقالاشاره تحویل نمایند.
تاریخ اعلام نتایج ارزیابی کیفی: نتایج ارزیابی پس از بازگشایی پاکت ها در روز شنبه مورخ 97/02/01 در دانشگاه گنبدکاووس با حضور اعضای کمیسیون مالی و معاملاتی دانشگاه انتخاب و پس از ارزیابی بعمل آمده، اسناد مناقصه محدود پس از برگزاری فرایند ارزیابی کیفی و ارسال دعوت نامه به مناقصه گران ارسال خواهد شد.
یادآوری: ارسال اطلاعات و اسناد خواسته شده بصورت سی دی قابل قبول نمی باشد.