دکتر عبدالمحمد خواجهئیان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص این نظرسنجی اظهار داشت: طی نظرسنجی پیامکی که از خدمت گیرندگان حوزه بهداشت در سراسر کشور انجام شد، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با داشتن ۹۸٫۱ رضایتمندی در بین ۱۰ دانشگاه برتر قرار گرفت.
این مقام مسئول بهداشتی افزود: میزان رضایتمندی در خدمات بهورزان ۹۸٫۸ درصد است که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جایگاه پنجم را در کشور کسب کرده است، همچنین میزان رضایتمندی از خدمات ارائهشده توسط دندانپزشکان و پزشکان روستایی به ترتیب ۹۷ درصد و ۹۶٫۶ درصد است.
دکتر خواجهئیان بابیان اینکه حتی یک نارضایتی هم برای ما مهم است در خصوص علتهای نارضایتیها گفت: اشتباه در ارسال پاسخ ۲۷ درصد، انجام نشدن درخواست ۱۳ درصد و برخورد نامناسب ۱۲ درصد از کل نارضایتیها است.
وی ادامه داد: تیمهایی در سطح استان و شهرستان با بررسی علل نارضایتی مراجعین کلیه موارد نارضایتی را پیگیری و در صورت نیاز، اقدامات لازم برای رفع آن را انجام میدهند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه هدف اصلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ارائه خدمات باکیفیت و در شان مردم شریف استان است و ضمن تشکر از پرسنل خدوم ارائهدهنده خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان، خاطرنشان کرد: مراجعین ضمن شرکت در نظرسنجی پیامکی، کمککننده مدیران حوزه بهداشت در ارتقاء کیفیت این خدمات باشند.
انتهای پیام/ م.ب ۲۰۲۰
اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید
https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI