دکتر سعید کشمیری در جلسه کارگروه راهبری توسعه مدیریت افزود: دانشگاه علوم پزشکی و واحدهای تابعه فرایندهای زیادی داشته و از مجموعههایی است که بیشترین فرایند سازمانی را در بین ادارات دارد.
وی تصریح کرد: تنوع فرایند، تعداد و پیچیدگی آنها در بخشهای درمانی بسیار زیاد بوده و بیمار از زمانی که وارد بیمارستان میشود تا زمان خروج از بیمارستان خدمات فراوان، پیچیده و متنوعی را دریافت میکند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: آموزش و تعهد مدیران و کارکنان نسبت به کار خود بسیار مهم بوده و باید همه افراد خود را نسبت به کار خود مسئول بدانند.
دکتر کشمیری اظهار داشت: اتفاقات خوبی که در مجموعه بهداشت و درمان استان رخ میدهد توسط وزارت بهداشت و در کنار شاخصهای کشوری قرار داده میشود که میتواند ما را به سمت سازمان پاسخگو، پویا و مشتری مدار سوق دهد.
خدمات باید درست، بهموقع و بهاندازه ارائه شود
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: خدمات باید درست، بهموقع و بهاندازه به بیماران ارائه شود که این یکی از اهداف مهم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.
جلسه کارگروه راهبری توسعه مدیریت با حضور رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان بوشهر، معاونین و کارشناسان دانشگاه برگزار شد.
انتهای پیام/ م.ف۱۰۲۴
اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید
https://chat.whatsapp.com/EY7jegBw69PIpld7SHn6wN