روابط عمومی در ایران با تمام مشکلات پیش رو که طبیعت یک جامعه بالنده است، با کمک همه دست اندرکاران آن و فهم عمیقتری که نسبت به این هنر هشتم پدید آمده است، به سوی ایفای نقش حرفه ای و اثرگذاری بیشتر در مناسبات فرهنگی، اجتماعی، گام بر می دارد.
روز ۲۷ اردیبهشت، خاطر نشان سازی نقش روز افزون این بخش است که با به خدمت گرفتن هنرهای گوناگون، به یک قلب تپنده در سازمان های مختلف تبدیل شده است، در این ایام تصور فعالیت هیچ مجموعه ای بدون فعالیت های این بخش، اعم از ارزیابی ، افکار سنجی و بازنمایی مشکلات در سازمان ها برای مدیران، تا شکل دهی افکار عمومی و برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی، بیش از هر زمان دیگر دور از ذهن می نماید.
در تقارن ایام پرخیر وبرکت ماه مبارک رمضان با این روز، شایسته می دانم از زحمات تمامی تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و افکار سازی در تمامی مدیریت های استانی،پردیس ها و مراکز و همچنین همکاران خود در سازمان مرکزی بدینوسیله تشکر و قدردانی بعمل آورم.
مهشید باستانی
سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی اموراستان های سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان