عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

قدردانی دکترعلیرضا حسنی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دکترعلیرضاحسنی دبیرهیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مردم با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی حماسه ای دیگری خلق کردند

دکترعلیرضا حسنی دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از حضور آگاهانه ی اقشارمختلف مردم و دانشگاهیان در راهپیمایی یوم الله 22بهمن گفت :حقیقتا مردم عزیز و ولایت مدار با حضور پرشکوه خود بصیرت و غیرت انقلابی خود را به رخ جهانیان کشیدند و حماسه ی ارزشمند دیگری خلق کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگارآنا گفت حضور حماسه آفرین مردم ولی شناس و زمان شناس ما در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگرعزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت و مشت محکمی به دهان آمریکا و ایادی استکبار جهانی بود. دکترعلیرضا حسنی افزود :همان گونه که رهبر عزیزمان پیش بینی فرمودند امسال راهپیمایی 22 بهمن حقیقتا تماشایی شد و جلوه های ماندگاری از اقتدار و انسجام اسلامی را به نمایش گذاشت و صلابت حضور مقتدرانه ی مردم پایه های دنیای استکبار را به لرزه در آورد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی همچنین از حضور کارکنان،استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی و خانواده های گرانقدرآنان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.