عمومی | وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

پروژه آمفی تئاتر روباز دانشگاه مازندران افتتاح شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه مازندران، دکتر طالبی در این آیین ضمن تشکر از خدمات ارزنده و ماندگار دکتر سید خلاق میرنیا، رییس سابق دانشگاه مازندران، این اثر را حاصل تلاش، همت و مدیریت تاثیرگذار وی دانست و گفت: این مکان به عنوان یک نیاز برای دانشگاه، می‌تواند بخشی از کمبودهای دانشگاه و به ویژه گروه‌های مختلف دانشجویی را برطرف کند.
وی ادامه داد: از این فضا که با وسعت حدود ۵ هزار متر مربع و ظرفیت ۲۵۰ نفر و صرف حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه ساخته شد، می‌توان جهت برگزاری همایش‌های فرهنگی و تفریحی بویژه نمایش فیلم، برگزاری تئاتر، ارایه موسیقی و سایر فعالیت ها استفاده کرد، به شرطی که از آن به صورت بهینه استفاده شود.
سرپرست دانشگاه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه مسیر ارتباطی با این آمفی تئاتر که تحت عنوان "باغ راه" در حاشیه این مراسم به بهره برداری رسید نیز اشاره کرد و افزود: مسیر ارتباطی به این مکان به طول ۱۵۰ متر و عرض ۳.۵ متر و با صرف هزینه‌ای در حدود ۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است. همچنین سایه‌بانی از محل کتابخانه مرکزی پردیس به سمت دانشکده فنی و مهندسی به طول ۲۰۰ متر و عرض ۳.۵ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان جهت تردد دانشجویان در ایام گرم سال یا مواقع بارانی احداث شده است.
دکتر طالبی رستمی در پایان اظهارداشت: به فضل الهی، تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۸، پروژه سلف سرویس خوابگاه خواهران هم افتتاح خواهد شد که ۹۸ درصد کار آن به اتمام رسیده است.
ل.م ۵۴