عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

معاونان سازمان با حضور در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کردستان، فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و ترویجی این مرکز را مورد بررسی قرار دادند

معاونان سازمان با حضور در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کردستان، فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و ترویجی این مرکز را مورد بررسی قرار دادند

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کردستان، دکتر مویدی معاون آموزش و ترویج  و دکتر محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی شنبه ۳۱ فروردین  جاری، از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کردستان بازدید کردند. بازدید از مدیریت هماهنگی ترویج و مرکز خدمات کشاورزی دهستان آمیرآباد کامیاران استان کردستان از دیگر برنامه های سفر معاونان سازمان به استان کردستان بود.
در ابتدای این بازدید که با هدف آشنایی با مسائل و مشکلات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کردستان انجام شد، دکتر مویدی رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و دکتر محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز با حضور در محل کار  همکاران این مرکز با آنان دیدار و گفتگو کردند.
دکتر سدری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کردستان در جلسه جداگانه  به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در مرکز در طول سال‌های پیش تاکنون پرداخت و با بیان مسائل و مشکلات موجود در مرکز، معاونان سازمان را در جریان فعالیت های این مرکز قرار داد.
دکتر سدری، ضمن برشمردن اقدامات انجام گرفته در مرکز، مساعدت و همکاری بیشتر معاونان سازمان در جهت حل مشکلات و معضلات مرکز خواستار شد. در این جلسه معاونان سازمان، ضمن استماع سخنان مطروحه، ابراز امیدواری کردند با برنامه ریزی مقتضی تنگناهای موجود در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کردستان مرتفع خواهد شد.
در ادامه، دکتر مویدی و دکتر محمودی در ادامه برنامه بازدید از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کردستان ادارات آموزش کارکنان و بهره‌برداران، مدیریت هماهنگی ترویج و نمایشگاه دائمی دستاوردهای و همچنین آزمایشگاه هرباریوم مرکز بازدید کردند.

در بخش دیگر از برنامه این بازدید، معاونان سازمان با حضور در مرکز خدمات کشاورزی دهستان امیر آباد کامیاران، با کارشناسان پهنه شاغل در آن عرصه دیدار کردند و در جلسه‌ای جداگانه موضوعات مطرح شده از سوی فعالان این پهنه را مورد بررسی قرار دادند.