عمومی | بنیاد ملی نخبگان

رویداد اینوتکس پیچ در رشت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای توسعه فرهنگ اشتغال‌زایی و کارآفرینی دانش‌بنیان و با هدف سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها، رویداد اینوتکس‌پیچ ( INOTEXPitch ) با شرکت ۱۳ تیم استارت‌آپی و با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان در پارک علم‌وفناوری گیلان برگزار شد.

در این رویداد، ابتدا فرایند شبکه‌سازی که یکی از فعالیت‌های اجتماعی- اقتصادی در رویدادهای کارآفرینی و نوآوری است بین شرکت‌کنندگان و تیم‌ها انجام شد. در شبکه‌سازی افراد اطلاعات خود را با هدف ایجاد، حفظ و توسعه روابط بهتر برای همکاری با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

در این رقابت هریک از تیم‌ها پنج دقیقه زمان داشتند تا موضوع ایده و کسب‌وکار خود را ارئه کنند. در پایان با نظر داوران دو تیم برتر بر اساس نظر هیات داوران جهت حضور در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ( INOTEX۲۰۱۹ ) تهران شناسایی و معرفی شدند.

لازم به ذکر است، در این رویداد، استارت‌آپ ها در حضور داوران و در قالب مسابقه به رقابت می‌پردازند. در این مرحله در هر شهر یک تا دو استارت‌آپ منتخب امکان حضور در مرحله نهایی رویداد، همزمان با نمایشگاه اینوتکس را خواهند داشت.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ( INOTEX۲۰۱۹ ) ۱۹ تا ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.