عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه: دانش آموزان سفیران سلامت و نماینده متولیان امر سلامت در مدارس و خانواده‌ها هستند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گناوه، مهندس محمد بازیاری در جمع دانش آموزان دبستان دخترانه رضویه شهرستان گناوه گفت: با توجه به اینکه شعار امسال هفته سلامت " مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی" نام‌گذاری شده شما دانش آموزان با انتقال پیام‌های بهداشتی که در مدرسه یاد می‌گیرید می‌توانید نقشی اساسی در سلامت خانواده خود داشته باشید.
بازیاری افزود: استفاده از غذاهای بیرون منزل نظیر فست فودها، مصرف دخانیات از جمله قلیان و سیگار، بی‌تحرکی از عواملی است که می‌تواند سلامت افراد جامعه را به خطر بیندازد لذا شما دانش آموزان با ترغیب والدین به تحرک و ورزش و مصرف غذای سالم می‌توانید متضمن سلامت خانواده خود باشید.

دانش آموزان به مراقبت‌های اولیه اهتمام جدی بورزند


سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه که به مناسبت هفته سلامت در جمع دانش آموزان حضور داشت نیز گفت: پوشش همگانی سلامت بدون در نظر گرفتن و اهمیت دادن به مراقبت‌های اولیه امکان‌پذیر نخواهد بود. همچنین وی با تاکید بر صحبت‌های رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه توصیه کرد: دانش آموزان صبحانه سالم و استفاده از غذاهای خانگی و پیاده‌روی و ورزش را در برنامه‌های روزانه خود جای دهند و از مصرف فست فودها جدا خودداری کنند.
مراسم صرف صبحانه سالم در دبستان رضویه شهرستان گناوه به مناسبت هفته سلامت با حضور فرماندار و نماینده آموزش و پرورش انجام شد. در این برنامه دانش آموزان به مناسبت هفته سلامت سرود، نقالی و شعر اجرا کردند و شبکه بهداشت و درمان گناوه مسابقه‌ای با موضوع سنجش اطلاعات بهداشتی دانش آموزان برگزار و در پایان به برندگان جوایزی اعطا کرد.

انتهای پیام/ ک.آ- ۳۰۸۰

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید