عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫از سرپرست حوزه ریاست و کارکنان واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی قم تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: نظر به فعالیت های شبانه روزی حوزه ریاست و همچنین تغییر فضای فیزیکی و ارتقای کیفی واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی قم از کارکنان این واحد ها تقدیر شد.
طی برگزاری جلسه ای با حضور هیات رئیسه دانشگاه از زحمات بی دریغ مهندس جباری سرپرست حوزه ریاست و مهندس فریدونی  مسئول فناوری اطلاعات وارتباطات و کارکنان  این واحد  تقدیر و تشکر به عمل آمد.
هماهنگی، برنامه ریزی منسجم ،مکاتبات ، نظارت بر کلیه امور و اجرای دقیق  مسئولیت های محوله از جانب رئیس دانشگاه از جمله فعالیت های سرپرست حوزه ریاست می باشد که تاکنون به نحوی شایسته انجام شده است.
از جمله اقدامات موثر واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارتقای کمی و کیفی این مجموعه انتقال فضای فیزیکی دیتا سنتر و سایت های کامپیوتر به محل جدید مطابق با استانداردهای لازم،ارتقاء لینک اینترنت در بستر فیبر نوری که افزایش سرعت، کاهش قطعی و همچنین پایداری لینک را به همراه داشته است، راه اندازی و الکترونیکی کردن نرم افزار حقوق و دستمزد، انبار و اموال در سامانه erp،راه اندازی mpls در بستر فیبر نوری که باعث افزایش سرعت می شود و راه اندازی مرکز SOCبوده است.