معاونت دانشجویی دانشگاه کردستان: طرح ضیافت در حال پیگیری است
معاونت دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: در جلسه دیدار با دانشجویان دانشکده منابع طبیعی قول طرح ضیافت را داده بودیم و در نخستین جلسه هیات رئیسه نیز پیگیری شد چرا که این طرح درخواست بسیاری از دانشجویان است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، دکتر عثمان عزیزی در جلسه دیدار شورای صنفی و دانشجویان دانشکده ادبیات و زبان خارجه با مسئولین دانشگاه کردستان که در آمفی تئاتر این دانشکده برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه دیدار با دانشجویان دانشکده منابع طبیعی قول طرح ضیافت را داده بودیم و در نخستین جلسه هیات رئیسه نیز پیگیری شد چرا که این طرح درخواست بسیاری از دانشجویان است.
دکتر عزیزی گفت: قطعا طرح ضیافت پیگیری شده و تا این لحظه مسئولین دانشگاه با موضوع مخالف نبوده اند.
وی با اشاره به ورود و خروج دانشجویان خوابگاهی عنوان کرد: هیچ تفاوتی بین خوابگاه دختران و پسران نیست اما متاسفانه برخی موارد دستورات بالا دستی است و باید خوابگاه دختران زودتر بسته شود.
به گفته معاونت دانشجویی دانشگاه کردستان، ساعت ورود به خوابگاه هشت و نیم است وهمزمان با روشنتر شدن هوا این ساعت بیشتر خواهد شد.
وی افزود: آیین نامه مشخص برای ورود و خروج دختران خوابگاهی وجود دارد و ما نمیتوانیم به صورت مجزا ساعت ها را تعیین کنیم.
دکتر عزیزی در پاسخ به سوال دانشجویان و در رابطه با برخورد برخی نگهبانان، اظهار داشت: برخورد سلیقه ای نگهبانان با دانشجویان خوابگاهی صحیح نیست و تنها باید به ذکر نام خاتمه یابد و برخورد لفظی با هیچ دانشجویی صورت نگیرد.
معاونت دانشجویی دانشگاه کردستان تصریح کرد: زیر سازی محوطه خوابگاه فرشتگان و روشنایی آن انجام شده است و امیدواریم با بهبود هوا آسفالت آن نیز انجام شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، دکتر عثمان عزیزی در جلسه دیدار شورای صنفی و دانشجویان دانشکده ادبیات و زبان خارجه با مسئولین دانشگاه کردستان که در آمفی تئاتر این دانشکده برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه دیدار با دانشجویان دانشکده منابع طبیعی قول طرح ضیافت را داده بودیم و در نخستین جلسه هیات رئیسه نیز پیگیری شد چرا که این طرح درخواست بسیاری از دانشجویان است.
دکتر عزیزی گفت: قطعا طرح ضیافت پیگیری شده و تا این لحظه مسئولین دانشگاه با موضوع مخالف نبوده اند.
وی با اشاره به ورود و خروج دانشجویان خوابگاهی عنوان کرد: هیچ تفاوتی بین خوابگاه دختران و پسران نیست اما متاسفانه برخی موارد دستورات بالا دستی است و باید خوابگاه دختران زودتر بسته شود.
به گفته معاونت دانشجویی دانشگاه کردستان، ساعت ورود به خوابگاه هشت و نیم است وهمزمان با روشنتر شدن هوا این ساعت بیشتر خواهد شد.
وی افزود: آیین نامه مشخص برای ورود و خروج دختران خوابگاهی وجود دارد و ما نمیتوانیم به صورت مجزا ساعت ها را تعیین کنیم.
دکتر عزیزی در پاسخ به سوال دانشجویان و در رابطه با برخورد برخی نگهبانان، اظهار داشت: برخورد سلیقه ای نگهبانان با دانشجویان خوابگاهی صحیح نیست و تنها باید به ذکر نام خاتمه یابد و برخورد لفظی با هیچ دانشجویی صورت نگیرد.
معاونت دانشجویی دانشگاه کردستان تصریح کرد: زیر سازی محوطه خوابگاه فرشتگان و روشنایی آن انجام شده است و امیدواریم با بهبود هوا آسفالت آن نیز انجام شود.