عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه هماهنگی خرید از نمایشگاه کتاب اردیبهشت ۹۸ تهران برگزار شد

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی کتابخانه مرکزی دانشگاه، جلسه روسای کتابخانه‌های دانشکده ای، بیمارستانی و مراکز تحقیقاتی  روز دوشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۹۸ طی دو جلسه جداگانه در ساعات ۹ صبح و ۱۳ بعدازظهر در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه با حضور دکتر پیام کبیری رئیس کتابخانه مرکزی تشکیل شد.
در ابتدای جلسه دکتر کبیری ضمن عرض تبریک سال نو به همه همکاران و کارشناسان حاضر در جلسه؛ از دکتر صحرائیان معاون پژوهشی دانشگاه به علت حمایت مالی از کتابخانه‌های دانشگاه برای خرید کتاب تشکر و قدردانی کرد و از روند پیگیری و تخصیص این مبالغ از آبان ماه سال ۹۷ تاکنون گفت.
رئیس کتابخانه مرکزی، با اشاره به نامه‌ ارسالی برای روسای مراکز افزود: از روسای مراکز انتظار می‌رود علاوه بر بودجه‌ای که معاونت پژوهشی به این امر مهم تخصیص داده، آن‌ها نیز حداقل معادل آن را برای تقویت منابع کتابخانه‌ها به خرید و تهیه کتاب اختصاص دهند.
وی اظهار داشت: باوجود پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده از وزارت بهداشت، برای تخصیص بودجه خرید از نمایشگاه کتاب و توزیع آن بین مراکز، متاسفانه این امر امکان‌پذیر نشد.
در ادامه در خصوص یارانه خرید وزارت ارشاد و تخفیف ناشران در نمایشگاه، همچنین نحوه دریافت بن کارت برای استفاده از این تسهیلات مطالبی بیان شد.
در پایان جلسه سوالات کارشناسان مراکز مطرح و پاسخ داده شد.
خبر: اعظم دهقانی