عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

بازدید دکتر شاکر معاون محترم پژوهشکده پسته کشور از ایستگاه پسته مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد واقع در اردکان

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد
صورت جلسه مورخ ۹۸/۱/۲۴در خصوص ایستگاه پسته

جلسه­ ای در خصوص تعیین تکلیف وضعیت ایستگاه پسته اردکان در مورخ ۹۸/۱/۲۴ در محل دفتر ریاست مرکز با حضور معاونت محترم پژوهشکده پسته، ریاست مرکز و معاونین مرکز برگزار گردید در ابتدا جناب­ آقای­ دکترطباطبایی ریاست محترم مرکز تحقیقات، آموزش و منابع طبیعی در خصوص تعیین تکلیف ایستگاه پسته و مکاتبات انجام گرفته در این زمینه و همچنین تغییرات لازم در دیدگاه های اولیه با توجه به رویکرد جدید سازمان تحقیقات، توضیحاتی ارایه نمودند.

سپس دکتر شاکر معاون محترم پژوهشکده پسته ضمن تبریک سال نو و اعلام دعوت آقای دکتر اسماعیل پور از رییس مرکز و معاونین؛ مطرح نمودند که با عنایت به اجرایی شدن طرح های خاص در ایستگاه، می­توان تا حدودی برخی از هزینه­ ها  را جبران کرد. همچنین بخش­های مرتبط مرکز تحقیقات نیز می­توانند با تصویب و اجرای طرح­هایی مرتبط در این خصوص؛ به بهبود وضعیت ایستگاه کمک نمایند. پژوهشکده بر حفظ ایستگاه و تقویت بنیه مالی و علمی ایستگاه تاکید دارد و قرار شد چهارشنبه ۹۸/۲/۴ جلسه­ ای در پژوهشکده پسته­ رفسنجان با حضور رییس و معاونین و محققین مرتبط مرکز تحقیقات یزد تشکیل و مباحث به صورت تخصصی بررسی گردد.
روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد