عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

جشن نیمه شعبان به همت اداره امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد

به گزارش مرکز خبر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، جشن نیمه شعبان با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقای عبداللهی مدرس حوزه علمیه شهرستان دزفول، دکتر علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، معاونین، استادان، کارکنان و دانشجویان به همت اداره امور فرهنگی و اجتماعی معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد دزفول، در سالن شیخ مرتضی انصاری این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول ضمن تبریک عید نیمه شعبان اظهار داشت: امام جعفر صادق (ع) می فرماید: اگر از عمر دنیا یک روز باقی مانده باشد خداوند آن روز را آنقدر طولانی می کند تا مهدی موعود (ع) ظهور نماید.

وی در ادامه افزود: انتظار ظهور مختص ما شیعیان نیست، بلکه تمام اقوام با هر ملیتی در انتظار ظهور منجی عالم بشریت می باشند و آنچه مسلم است فلسفه ظهور، فلسفه ای سودمند بوده زیرا امید بخش است و امید خود نیز مایه زندگی و سازندگی می باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به افتتاح مرکز تحقیقات مواد و انرژی در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: در سال جدید راهبرد ها، سیاست ها و عمده فعالیت های واحد دزفول در سال ۹۸ بیشتر در زمینه پژوهشی و علمی خواهد بود همچنین در حوزه علمی، گسترش مراکز تحقیقاتی را داشته و هفته آینده در حضور مسئولین استانی و شهرستانی مرکز تحقیقات باستان شناسی و توریسم، مرکز تحقیقات فناوری تولید محصولات سالم و ارگانیک را افتتاح خواهیم کرد.

علی افروس در پایان عنوان کرد: از دیگر برنامه های سال ۹۸ این واحد دانشگاهی، برگزاری چندین همایش ملی جهت پویایی دانشجویان در محیط دانشگاه و آشنایی با مطالب به روز علمی را پیشرو داریم.