عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

گزارش دومین رویداد ایده تا محصول حوزه فناوری سلامت مورخه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

رویداد ایده تا محصول حوزه فناوری سلامت در روز چهارشنبه مورخه ۲۸فروردین ماه با حضور معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه، رییس شبکه تحقیقات علوم داریی ایران، مسئولین شرکت پرسیس ژن، اعضای هیات علمی، فناوران و دانشجویان دانشگاههای استان در محل سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار گردید .

در ابتدای برنامه جناب آقای دکتر جویبان ضمن عرض خیر مقدم خدمت میهمانان، معرفی جناب آقای دکتر کبریایی زاده و جناب آقای دکتر کاراگاه، روند رویداد در حال برگزاری و سیاستهای دانشگاه در قبال ایده های فناوران و برخی از حمایتهای دانشگاه از آنها را بیان نمودند .


سپس جناب آقای دکتر کبریایی زاده ( رییس شبکه تحقیقات علوم داریی ایران ) در رابطه با شتاب دهنده باران و فعالیت های آن و نحوه حمایت آن شرکت از صاحبان ایده اقدام به سخنرانی نمودند.


در ادامه،جناب آقای دکتر کاراگاه مدیرعامل شرکت پرسیس ژن در رابطه با نحوه فعالیت و حمایتهای شرکت شتاب دهنده پرسیس ژن از ایده های نو و فناورانه و اینکه چه ایده هایی جدید و فناورانه و دارای قابلیت تجاری سازی محسوب می گردد توضیحاتی ارائه نمودند.


در پایان رویداد، جلسه بررسی ایده های فناورانه ارسال شده  توسط اعضای هیات علمی، فناوران و دانشجویان دانشگاههای استان و با حضور مسئولین و صاحبان ایده ها مورد بررسی قرار گرفته و غربالگری اولیه ایده انجام یافت تا در ادامه صاحبان ایده های برگزیده نسبت به تکمیل فرمهای مربوطه و ارسال جزئیات طرحهای خود اقدام نمایند.