عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل

معاون فرهنگی واحد زابل در گفت و گو با آنا: بسیج دانشجویی بازوی فرهنگی قابل اتکا برای مدیران فرهنگی است

http://ana.ir/news/355077
معاون فرهنگی و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل بسیج دانشجویی را بازوی فرهنگی قابل اتکا برای مدیران فرهنگی دانشگاه دانست و گفت: موثرترین روش برای تقویت نیروهای ولایی و انقلابی در دانشگاه‌ها آشنایی دانشجویان با رسالت بسیج است.

به گزارش خبرنگار آنا از زابل، بانوان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل با بدرقه مسئولین این واحد دانشگاهی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

معاون فرهنگی و دانشجوی واحد زابل در حاشیه بدرقه این دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: در راستای ترویج ارزش های دفاع مقدس و آشنایی بانوان دانشجو با جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، تعداد 40 تن از دانشجویان بسیجی خواهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مهندس نیما اتحادی، حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کنونی با توجه به هجمه های سنگین فرهنگی پیش رو لازم دانست و افزود: موثرترین روش برای تقویت نیروهای ولایی و انقلابی در دانشگاه ها آشنایی دانشجویان با رسالت بسیج است.

اتحادی تصریح کرد: بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی در دانشگاه ها نقش بسیار موثری در برنامه ریزی برنامه های فرهنگی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ایفا می کند و بازوی فرهنگی قابل اتکایی برای مدیران فرهنگی دانشگاه است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که بانوان دانشجوی اعزامی به این اردو، نمایندگان شایسته ی بانوان سیستانی و در بازگشت از مناطق عملیاتی جنوب، زینب گونه، راوی ایثارگری های فرزندان رشید اسلام در دفاع مقدس باشند.