عمومی | دانشگاه صنعتی امیرکبیر

نمایشگاه بین المللی دانشگاه ها در کشور عمان

دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور در دومین نمایشگاه بین المللی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی (GHEDEX) درکشور عمان توانمندی‌های خود در حوزه فعالیت‌های بین‌المللی را به نمایش گذاشت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر : این نمایشگاه با هدف نمایش گستره وسیعی از منابع آموزشی ارائه شده از سوی موسسات آموزشی مختلف، تکنسین های پویا و آشنایی با ارائه دهندگان دوره های الکترونیکی با حضور بیش از ۱۲۸ دانشگاه مطرح از ۲۲ کشور مختلف جهان از جمله دانشگاه‌هایی از کشورهای آلمان، فرانسه، مصر، آمریکا، انگلستان، ترکیه، هلند، عمان، مالزی، ایرلند، امارات متحده عربی، اردن، نیوزلند و روسیه در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۶ آوریل (۲۵ الی ۲۷ فروردین ۹۸) برگزار شد. از ایران دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه صنعتی شریف در این نمایشگاه شرکت داشتند. این رویداد به عنوان یک پلت فرم برای فراهم سازی زمینه های مختلف همکاری های بین المللی، انتقال دانش و پتانسیل جهت دستیابی به اهداف ملی و تولید فارغ التحصیلان توانمند و بین المللی برگزار شد.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور توسعه همکاری های بین المللی با دانشگاه های کشور عمان و سایر کشورها، برگزاری دوره های مشترک و جذب دانشجوی بین المللی در این نمایشگاه شرکت نمود.
آقای عبدالله الصارمی قائم مقام وزیر آموزش عالی سلطنت عمان، حجت‌الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان و آقای موسوی‌زاده رایزن فرهنگی ایران در عمان از غرفه ایران بازدید نمودند.
همچنین در حاشیه این رویداد، هیات اعزامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دعوت سفارت ایران در عمان با حضور در محل سفارت، با سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان دیدار و گفت‌گو کردند. در این دیدار ظرفیت‌های موجود در کشور عمان در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه آموزش عالی از سوی سفیر ایران در عمان تشریح شد.