عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

حضور رئیس و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در برنامه زنده فارسی شو

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس به همراه کارکنان این دانشگاه در برنامه زنده تلویزیونی شبانه "فارسی شو" شبکه فارس که با موضوع مهارت و حرفه آموزی روی آنتن رفت، حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس، در این برنامه تلویزیونی  دکتر محمد جامعی با اشاره به سوابق آموزش های مهارتی در ایران  به نقش و تاثیر دانشگاه فنی و حرفه ای در این زمینه پرداخت و اظهار داشت: امروز آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان یک ضرورت باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در سالی که بنام رونق تولید نامگذاری شده بیش از پیش به آموزش های مهارتی با محوریت تولید و اشتغال می پردازد و این مهم در اولویت برنامه ها قرار می گیرد خاطرنشان کرد: همچنین ارتباط بین صنعت و دانشگاه از موضوع های دیگری است که تقویت می شود.

جامعی همچنین به کمک رسانی دانشجویان این دانشگاه به سیل زدگان کشور به ویژه در شیراز اشاره کرد و افزود: دانشجویان این دانشگاه که دارای مهارت های مختلف در زمینه های فنی از جمله تاسیسات، برق کشی و... هستند پس از وقوع سیل به صورت خودجوش وارد عرصه خدمت رسانی شدند و تا پایان کار نیز همراه و همگام با مردم سیل زده پیش رفته و در کنار آنان خواهند بود.