عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

استقرار غرفه اصیل بخریم معاونت غذا و دارو دانشگاه در بازار تهران

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ به مناسبت هفته سلامت غرفه معاونت غذا و دارو تهران در راستای اجرای برنامه های هفته سلامت و با هدف ارتقای آگاهی عموم مردم در خصوص معرفی برچسب اصالت کالا با محوریت تشخیص اقلام سلامت محور اصیل و تقلبی (قاچاق) از یکدیگر و  نمایش آثار هنری هنرمندان کشور در زمینه گرافیک، اینفو میشن و کلیپ های ۱۲ ثانیه ای آموزش برچسب اصالت کالا با حضور دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو و کارشناسان معاونت های غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸ در محل بازار تهران برپا شد.
کارشناسان حاضر در این غرفه ضمن آموزش برچسب اصالت کالا به مراجعه کنندگان، شماره تلفن ثبت شکایات '۱۴۹۰' و شماره تلفن استعلام محصولات سلامت محور '۲۰۰۰۸۸۲۲' را در اختیار آنها قرار دادند تا چنانچه شکایت و استعلام در این زمینه دارند از آن شماره تلفن ها استفاده کنند.
بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه نحوه کار با سامانه استعلام اصالت کالا را با استفاده از تبلت و تلفن همراه توسط کارشناس حاضر در این غرفه آموزش دیدند.
همچنین بروشور هایی با عنوان سلامت و ایمنی کالاهای سلامت محور وارداتی و نظام ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فرآورده های سلامت محور  'ttac' بین بازدیدکنندگان توزیع شد.
این غرفه با همکاری صمیمانه هیئت امنای محترم بازار تهران، معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران برپا شد.
توضیح اینکه غرفه اطلاع رسانی معاونت غذا و دارو به مناسبت هفته سلامت از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه در محل سبزه میدان بازار تهران مستقر است.
خبرنگار: سمیه رنجبر
عکاس: مرتضی ابراهیمی