عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

جشن نیمه شعبان در دانشگاه برگزار شد

جشن بزرگ نیمه شعبان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم با بیان اینکه باید با رفتار و گفتار خود به منتظر واقعی تبدیل شویم، ادامه داد: بهترین کار برای حضور در مسیر ظهور، الگو گرفتن از رفتار و گفتار ائمه اطهار و پیاده کردن آن در زندگی شخصی و اجتماعی است.
دکتر عزیز حبیبی با اشاره به اینکه دانشگاه از فعالیت های فرهنگی، علمی و اجتماعی دانشجویان در قالب کانون ها، تشکل ها و انجمن های علمی استقبال می کند، تصریح کرد: پویایی تشکل ها، کانون ها و انجمن ها می تواند در سوق دادن دانشجویان به فعالیت های مختلف موثر واقع شود.
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساختمان کتابخانه مرکزی در حال اجرا است، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری عملیات اجرایی این ساختمان تمام و با افتتاح ساختمان کتابخانه مرکزی، این ساختمان مورد استفاده دانشگاهیان قرار بگیرد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه به زودی کارهای اجرایی استخر دانشگاه آغاز می شود، تصریح کرد: تقریبا همه پروژه های عمرانی دانشگاه فعال بوده و تعللی در این زمینه وجود ندارد.
حبیبی با اشاره به ارتقای هشت پله ای رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی جدید ISC اضافه کرد: براساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ( ISC ) و نتایج رتبه بندی جدید (۱۳۹۶-۱۳۹۷)، دانشگاه محقق اردبیلی با هشت پله صعود، در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶، با احتساب دقیق امتیازات بازه ۳۱-۴۰ اعلام شده، رتبه ۳۴ کشوری را در بین دانشگاه های جامع به خود اختصاص داده است .
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: ثواب انتظار فرج حضرت ولیعصر(عج) همطراز با ثواب شهادت در راه خدا است.
وی اضافه کرد: شناخت از امام زمان(ع)، محبت به امام، اطاعت از ولایت و تبعیت از خواسته های حضرت ولیعصر(عج) از وظائف منتظران واقعی ظهور است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل ادامه داد: خودکنترلی انسان، حسن خلق و خدمت به مردم انتظارات حضرت ولیعصر(عج) از منتظران است.
یادآور می شود این مراسم به همت کانون مهدویت برگزار شد و تجلیل از نفرات برتر مسابقه مقاله نویسی، موسیقی زنده، مولودی خوانی و برگزاری مسابقه از دیگر بخش های این مراسم بود.