عمومی | دانشگاه سمنان

دانشگاه سمنان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به منظور گسترش مرزهای دانش و توسعه همه جانبه و پاسخگویی به نیازهای جامعه ، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه سمنان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به امضا رسید .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ این تفاهم که در شورای دانشگاه سمنان مبادله شد به امضای دکتر مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان و مهندس علی نقی حیدریان رسیده است .
رئیس دانشگاه سمنان وجود دانشکده های منابع طبیعی و کویر شناسی در دانشگاه سمنان را از پتانسیل های این دانشگاه در این زمینه دانست و گفت : این تفاهم نامه زمینه اجرای طرح ها ، پروژه های تحقیقاتی و مطالعاتی مشترک را فراهم و باعث انتقال فناوری خواهد شد .
دکتر نصیری همچنین فراگیری عملی دروس را از سوی دانشجویان یاد آور شد و افزود : زمینه اجرای دوره های کارورزی دانشجویان در فضایی عملیاتی با انعقاد این تفاهم نامه فراهم خواهد شد ؛ ضمن اینکه موضوع پایان نامه های دانشجویان رشته های مرتبط را به سمت و سوی نیازهای تحقیقاتی این بخش سوق می دهد.
وی با بیان اینکه دانشکده منابع طبیعی فاقد عرصه منابع طبیعی برای اجرای طرح های تحقیقاتی است ، خواستار مساعدت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای اختصاص این عرصه به این دانشکده شد .
یاد آور می شود ؛ این تفاهم نامه به مدت دو سال قابل اجراست و در صورت موافقت طرفین تمدید خواهد شد .




نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: خطا! متن تصویر را اشتباه وارد کرده اید.