عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

در مناطق سیل‌زده شهرستان باوی خوزستان؛ ارائه خدمات امدادی، بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی با حمایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دکتر مراد علی فولادوند در خصوص ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی به مناطق سیل‌زده شهرستان باوی خوزستان گفت: تیم‌های امدادی درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی از ۲۱ فروردین  جهت ارائه خدمات به هم‌وطنان سیل‌زده شهرستان باوی حضور یافته‌اند.
وی بابیان اینکه استان بوشهر به عنوان معین شهرستان باوی خوزستان انتخاب‌شده است بیان کرد: این تیم‌ها شامل پزشک، پرستار، بهیار و فوریت‌های پزشکی هستند که به صورت ثابت و سیار به مردم سیل‌زده خدمات ارائه می‌دهند.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: این خدمات شامل معاینه، ویزیت، تجویز دارو، سرم تراپی و مراقبت‌های بهداشتی و خدمات مامایی می‌باشد که تاکنون دو  هزار و ۸۵۰ نفر این خدمات را دریافت کرده‌اند.
دکتر مراد علی فولادوند افزود: جهت ارائه خدمات باکیفیت‌تر به مردم این مناطق تاکنون محموله‌ای شامل شیر خشک، خرما، آب معدنی، اقلام بهداشتی و اسباب‌بازی نیز توزیع‌شده است.

وی با تشکر از همه دست‌اندرکاران حوزه سلامت به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، تامین اجتماعی و جمعیت هلال‌احمر، خواستار مشارکت و اهتمام جدی مردم و به خصوص خیرین استان در پشتیبانی از تیم‌های اعزامی به مناطق سیل‌زده به خصوص در تامین دارو، تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی شد.
انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳