عمومی | دانشگاه فرهنگیان

نسبت مشارکت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در فعالیت های فرهنگی نسبت به دیگر دانشگاه ها معنادار است

دیدار نوروزی معاون  و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان و دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در وزارت علوم،تحقیقات و فناوری برگزار شد.

دراین جلسه دکتر محمدی معاون فرهنگی و احتماعی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته و برنامه ریزی های فرهنگی پیش رو از اجرای طرح های مهمی همچون اردوهای جهادی،میزبانی بخش دانشگاهی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، برگزاری طرح نمیه متمرکز رویش و.... اشاره کرد.

در ادامه هر یک از مدیران به بیان اقدامات و طرح های پیش رو در حوزه فعالیت خود پرداختند.

دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با تایید اینکه نسبت مشارکت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان نسبت به دیگر دانشگاه ها معنادار است گفت : استفاده از این ظرفیت مهم با ظرافت هایی همراه است که به فرصت تبدیل می شود و اگر از این فرصت سنجیده و درست استفاده نشود آسیب هایی در پی خواهد داشت.

وی ضمت استفبال از طرح های فرهنگی اجرا شده در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان همچون پنج قطب کاری در سراسر کشور، پیشنهاد برگزاری جلسات مستمر مدیران فرهنگی دانشگاه فرهنگیان و وزارت علوم را اقدامی پسندیده در راستای هدفمندی تعاملات و هم افزایی و ارتقا فعالیت های فرهنگی دانست و برای برگزاری این جلسات اعلام آمادگی کرد.