عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

پایان بازدید نمایندگان انجمن آموزش دندانپزشکی اروپا از دانشکده دندانپزشکی

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، این نشست با حضور دکتر رکن رئیس دانشکده و اعضای هیئت‌رئیسه، دکتر حسن رزمی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، دکتر امیرعلی سهراب پور معاون آموزشی و دکتر رامین کردی معاون بین‌الملل دانشگاه، دکتر Hekki Tapani Murtomaa از کشور فنلاند، دکتر Deborah White از انگلیس، دکتر Ronald Christiaan Gorter از هلند، دکتر Rui Alberto Amaral Mendes پرتغال روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸ در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر پویان امینی شکیب معاون بین‌الملل دانشکده، فیلم مستندی از بازدیدها و جلسات تیم نمایندگان انجمن آموزش دندانپزشکی اروپایی که در دانشکده، پژوهشکده و پردیس بین‌الملل انجام شده بود را ارائه کرد.
در ادامه دکتر Hekki Tapani Murtomaa رئیس تیم نمایندگان ADEE ضمن تشکر از رئیس و هیئت‌رئیسه و اعضای هیئت‌علمی دانشکده که در طول یک هفته میزبان نمایندگان انجمن آموزشی دندانپزشکی اروپا بودند بیان کرد؛ دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با در نظر گرفتن جمیع جهات در موقعیت خوبی قرار دارد و قابل‌مقایسه با بسیاری از دانشکده‌های دندانپزشکی اروپا است. وی گفت: البته با برطرف کردن برخی موارد که در اختیار هیئت‌رئیسه قرار می‌گیرد می‌توان در جهت بهبود وضعیت موجود گام برداشت.
سپس دکتر امیررضا رکن، رئیس دانشکده ضمن خوشامدگویی به میهمانان گفت: انجام اصلاحات آموزشی در دوره آموزشی دکتری عمومی از اهداف مهم دانشکده برای ۴ سال آینده است و ما به‌عنوان دانشگاه مادر که می‌تواند الگوی سایر دانشگاه‌های کشور باشد، آگاهانه و با مطالعه از این تیم باتجربه که سابقه بازدید بیش از ۱۰۰ دانشکده در دنیا رادارند دعوت به عمل آوردیم که خوشبختانه نظرات بسیار ارزشمندی را در مورد امکانات، نحوه آموزش و سایر موضوعات مطرح نمودند.
وی افزود: کوریکولوم آموزش دکترای عمومی دانشکده تغییر، پیشرفت و بروز رسانی شده، البته اکنون در ابتدای راهی برای بهبود وضعیت آموزشی دانشکده قرار داریم و مایه افتخار است که براساس گزارش نمایندگان ADEE دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با استانداردهای اکثر دانشکده‌های دندانپزشکی اروپا منطبق است.
رئیس دانشکده دندانپزشکی با بیان این‌که در حوزه پژوهش و آموزش شاهد تغییرات و پیشرفت بسیاری هستیم، از معاونین اداری مالی، پژوهشی، آموزشی، بین‌الملل، دانشجویی دانشکده، دکتر آرش منصوریان، دکتر مرضیه علی خاصی، دکتر حکیمه سیادت، دکتر فرنوش محمدی، دکتر پویان امین شکیب و دکتر مهدی نیکنامی و همچنین حمایت‌های معاونین دانشگاه و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: در عرصه آموزش مطمئنیم خواهیم توانست این راه رفته‌ای که گذشتگان ما پیش رفته‌اند باقوت بیشتر ادامه دهیم.
در ادامه دکتر سهراب پور، دکتر رامین کردی و دکتر حسن رزمی با ارائه سخنانی به بیان دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند.
در پایان دکتر Hekki Tapani Murtomaa رئیس تیم نمایندگان انجمن آموزش دندانپزشکی اروپا، نشان ADEE را به دکتر امیررضا رکن رئیس دانشکده دندانپزشکی تقدیم کرد.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی