عمومی | بنیاد ملی نخبگان

لزوم نقش‌آفرینی بیشتر جامعه نخبگانی در مسئله‌یابی

به گزارش پاگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نخستین جلسه شورای بنیاد نخبگان آذربایجان‌غربی در سال ۱۳۹۸ به منظور ارائه گزارش عملکرد این بنیاد در سال ۱۳۹۷ و نیز تشریح برنامه‌های پیشنهادی برای سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

در این جلسه، چهل‌امیرانی؛ رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان‌غربی فعالیت‌های بنیاد نخبگان استان از ابتدای تاسیس به‌ویژه برنامه‌های برگزار شده در طول سال ۱۳۹۷ را برای اعضا تشریح کرد.

در ادامه اعضای شورا به ایراد نظرات و پیشنهادات خود به منظور پیشبرد هرچه بیشتر رسالت بنیاد نخبگان در استان پرداختند.

لزوم بهره‌برداری از توانمندی‌های متخصصان و نخبگان بومی در راه‌حل‌یابی برای مسائل پیشروی نهادها و سازمان‌های اجرائی استان، زمینه‌سازی برای فعالیت بیشتر اجتماع نخبگانی در حوزه‌های مسئله‌یابی و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اثرگذاری بیشتر مستعدان‌برتر و دانشگاهیان در بخش‌های مورد نیاز، از مهمترین مواردی بود که اعضای شورای علمی بنیاد نخبگان استان آذربایجان‌غربی به آن اشاره کردند.

در این نشست همچنین احکام صادر شده از سوی دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان به اعضای جدید شورای علمی بنیاد نخبگان استان، آقایان حسینی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و شیدائی؛ رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه، اعطا شد.