عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی: هفته سلامت بستری مناسب جهت انعکاس خدمات بهداشتی و درمانی را فراهم می‌کند

دکتر اصغر بحرانی در آستانه هفته سلامت در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی افزود: هفته سلامت بستری مناسب را جهت انعکاس خدمات، رویدادها و دستاوردهای حوزه سلامت فراهم می‌کند و باید از تمام ظرفیت‌های موجود در امر اطلاع‌رسانی این خدمات استفاده بهینه کرد.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت گفت: پوشش همگانی سلامت از اهداف مهم متولیان بهداشت و درمان کشور است و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیز تمام تلاش خود را در این راه بکار بسته است.
وی افزود: ارائه خدمات گوناگون و متنوع بهداشتی درمانی در حوزه‌های مختلف با حضور تیم‌های سلامت مراکز خدمات جامع سلامت به اهالی دورترین و صعب‌العبورترین نقاط شهرستان نیز ارائه می‌شود که این امر گامی مهم در جهت تحقق شعار هفته سلامت می‌باشد.
دکتر اصغر بحرانی تصریح کرد: در هفته سلامت امسال و با عنایت به روزشمار این هفته، برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان اجرا می‌شود که از آن جمله می‌توان به دیدار مدیران حوزه سلامت شهرستان با فرماندار، ائمه جمعه، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرستان در جهت تبیین برنامه‌های در حال اجرا در بخش بهداشت و درمان و بیان دستاوردها و مشکلات این حوزه اشاره نمود.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی افزود: همچنین این هفته با برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان، اعزام تیم‌های سلامت به مناطق دورافتاده و صعب‌العبور، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، برگزاری جلسات آموزشی و مشاوره‌ای و چندین برنامه متنوع دیگر گرامی داشته خواهد شد.

انتهای پیام/ م ا- ۳۰۴۰