مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

گرامیداشت "روز درختکاری" در دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش روابط عمومی؛ این مراسم امروز دوشنبه 21 اسفندماه سال جاری با هدف حفظ  و احیای محیط زیست و با حضور مسئولین دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای برنامه دکتر نجمی معاون مالی و اداری دانشگاه طی سخنانی گفت: خوشحالم که امسال نیز این توفیق نصیب من شد تا با همراهی دیگر همکاران نهالی دیگر در دانشگاه صنعتی شریف کاشته و سهم کوچکی در طراوت و سر سبزی دانشگاه داشته باشم.
وی در ادامه با تاکید به لزوم حفظ و حراست از محیط زیست و فضای سبز دانشگاه اظهار داشت: امیدوارم با اهتمام ورزیدن به مدیریت سبز همچنین با تلاش و کوشش نیروهای دلسوز فضای سبزِ دانشگاه بتوانیم دانشگاه صنعتی شریف را با همین زیبایی و سرسبزی به نسل های آینده منتقل کنیم.
دکتر نجمی در پایان سخنانش از نحوه ی رسیدگی و نگهداری فضای سبز دانشگاه ابراز رضایت و خرسندی نمود و از زحمت کشان در این عرصه تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه برنامه حجت الاسلام طهماسبی طی سخنانی ضمن تجلیل و قدردانی از زحمت کشان در این حوزه گفت: همواره برای من احترام به نیروهای خدماتی از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است.
وی ادامه داد: ما وظیفه داریم ضمن حفاظت از محیط زیست برای گسترش طبیعت سبز تلاش نماییم و بابت این طبیعت پاک و هوای سالمی که خداوند به ما ارزانی داشته همواره شکر گذار باشم.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از نیروهای خدماتی و باغبانان نمونه سال 96 تقدیر و قدردانی شد.
گفتنی ست؛ در حاشیه ی مراسم به پاس گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری طی مراسمی نهالی توسط مسئولین دانشگاه صنعتی شریف کاشته شد.