عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

اولین جلسه کمیسیون فنی و قانونی در معاونت غذا و دارو در سال ۹۸

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر جابری دوست مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی و دبیر کمیسیون؛ هدف از برگزاری این جلسه را صدور پروانه‌های ساخت و تعیین تکلیف در خصوص موارد مطرح‌شده دانست و به همراه سایر اعضا کمیته به بررسی پرونده‌ها پرداخت.
در این نشست که باهدف صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها برگزارمی گردد؛ ۲۲ مورد صدور پروانه ساخت مطرح و موافقت شد و دو مورد تمدید پروانه مسئول فنی مطرح و موافقت گردید. چهار مورد نقشه و استعلام جهاد کشاورزی، یک مورد ابطال پروانه ساخت و هفت مورد موضوع مورد موافقت قرار گرفت.
توضیح اینکه کمیسیون بررسی و صدور پروانه‌های بهداشتی و عدم انطباق واحدهای تحت پوشش معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران سه شنبه ۲۷ فروردین ۹۸ با حضور دکترحاجی محمودی معاون غذا و دارو، دکتر جابری دوست مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی، دکتر امینی مدیر آزمایشگاه مواد غذایی آرایشی و بهداشتی و دارو، دکتر مولایی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر اهری و اعضای کمیسیون در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد.
خبرنگار: سمیه رنجبر
عکاس: مرتضی ابراهیمی