عمومی | دانشگاه کردستان

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان: حفظ احترام دانشجو از سوی بخش خصوصی در اولویت است/ ضرورت درج قیمتها در بوفه و انتشاراتی دانشگاه

دکتر عثمان عزیزی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه کردستان، در رابطه با جلسه دیدار با بوفه های و بخش های خدمات رسانی دانشگاه اظهار داشت: متاسفانه در جلسه دانشکده منابع طبیعی برخی از دانشجویان گله مند از وضعیت بوفه ها و انتشاراتی دانشگاه بودند.
معاون دانشجویی دانشگاه کردستان افزود: تاکید اصلی بنده در این جلسه حفظ احترام دانشجویان از سوی بخش خصوصی و خدمات رسانی دانشگاه است و پس از آن تاکید احترام متقابل از سوی دانشجو در اولویت بعدی قرار دارد.
وی افزود: یکی از مهمترین وظائف بوفه ها داشتن کیفیت مناسب محصولات عرضه شده و قیمت مناسب است و ضروری است تا شرایط و درآمد دانشجویان نیز مد نظر قرار گرفته شود.
دکتر عزیزی در ادامه عنوان کرد: در این جلسه نیز مدیر امور حقوقی، مدیر امور مالی و مسئولین دانشگاه توضیحات کاملی را در رابطه با نحوه عرضه محصولات و موارد ذکر شده مطرح و با تاکید بر نظارت دقیقتر و مناسبتر بر بخش خصوصی دانشگاه، اولویت را بر رضایتمندی دانشجویان  قرار دادند.
وی تصریح کرد: نظارت دقیق بر بهداشت، قیمت مناسب، کیفیت اجناس و نحوه برخورد با ارباب رجوع در بوفه ها و انتشارتی دانشگاه یکی از مواردی است که دانشگاه بر آن تاکید داشته و همچنین در صورت برخورد نامناسب دانشجویان در بوفه یا سایر بخشها باید به صورت مکتوب به مسئولین دانشگاه اطلاع داده شود و از هرگونه رفتار آنی خودداری شود.
معاون دانشجویی دانشگاه کردستان  در پایان به قیمت مصوب چایی که ۷۰۰ تومان است تاکید کرد و گفت: تمام بوفه ها ملزم به فروش چایی به قیمت ۷۰۰ تومان هستند و ضروری است تا قیمت سایر اجناس نیز به صورت شفاف در بوفه نصب شود.