عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم: با آرایشگاه‌های متخلف در دیلم برخورد قانونی می‌شود

مهندس ایرج زنده بودی در نشست هماهنگی و نظارت بر فعالیت آرایشگاه‌های زنانه در سطح شهر دیلم گفت: تعدادی از آرایشگران بدون اخذ مجوزهای بهداشتی و درمانی لازم اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی از قبیل لیزر درمانی و انجام تزریقات زیبایی می‌نمایند که سبب بروز عوارض در برخی مراجعه‌کنندگان شده است.
زنده بودی با اشاره به تعداد و نوع فعالیت آرایشگاه‌های زنانه در شهر دیلم افزود: با توجه به اهمیت موضوع و به خطر افتادن سلامت شهروندان اقدام قانونی و جدی دادستانی شهرستان دیلم ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و مردانه همواره زیر ذره‌بین تیم‌های بازرسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم قرار دارد.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در مراجعه به آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی از مجوزهای بهداشتی مراکز اطمینان حاصل نمایند و در صورت مشاهده تخلف مراتب را به شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم اطلاع دهند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم نیز گفت: حفظ سامت شهروندان از اولویت‌های اساسی دادستانی است و با آرایشگاه‌های زنانه متخلف در شهرستان دیلم برخورد جدی خواهد شد.
احمدرضا دامی با اشاره به اهتمام جدی دادستانی دیلم در برخورد با تخلفات بهداشتی گفت: بر اساس مستنداتی که شبکه بهداشت در خصوص جرائم و تخلفات آرایشگاه‌های زنانه به این دادستانی ارسال کرده در اسرع وقت بررسی و اقدامات قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
نشست هماهنگی و نظارت بر فعالیت آرایشگاه‌های زنانه با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم در دفتر دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/ م.ب-۳۰۶۰