عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

امداد رسانی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه وبویراحمد در ۱۰۳ ماموریت


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد ۱۷ فقره تصادف رخ داده است که   ۲۶ مصدوم توسط اورژانس امداد رسانی شده است.

به گزارش روابط عمومی اورژانس استان؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته اورژانس در مجموع ۱۰۳ مامریت مختلف  در استان انجام داده است افزود: از این تعدا د ماموریت  ۱۷مورد  تصادف در محدوده شهری و جاده ای رخ داده است که  ۲۶ مصدوم بر جا گذاشته است.

مدیرحوادث دانشگاه تصریح  کرد: از مجموع تصادفات ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ فقره تصادف با ۱۳ مصدوم مربوط به حوادث شهری و ۶ فقره تصادف نیز با ۱۳ مصدوم  مربوط به جاده بوده است.

وی ادامه داد: از تعداد مصدومان ترافیکی ۴ مصدوم در محل حادثه مداوای سرپایی و ۲۲ مصدوم توسط آمبولانسهای اورژانس بعد از ارایه خدمات اورژانسی به بیمارستانها در سطح استان انتقال داده شدند.

جلال پورانفرد همچنین به تصادفی که امروز حوالی ساعت ۸ صبح در محور یاسوج به اصفهان روستای سمرون رخ داد  اشاره و خاطر نشان کرد: این تصادف با برخورد سه خودروی ال نود با پژو۴۰۵ و تریلی اتفاق افتاد که هر سه راننده خودرو دچار مصدومیت شدند و بعد از ارائه خدمات پزشکی در محل توسط اورژانس پاتاوه (اقایان یعقوبی و میرباقری)به صورت سرپایی  درمان شدند.